poniedziałek, 6 lutego 2017

Winter with dresslily

Zima, co prawda pomału się kończy ale jeszcze daje o sobie znać. Już pierwszy tydzień ferii za mną i niedługo czas wracać do szkoły. W tamtym semestrze szło mi nawet dobrze, z czego jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że w kolejnym semestrze będzie mi szło równie dobrze, a może i nawet lepiej. Przez całe gimnazjum byłam za tym żeby iść do technikum, a kilka miesięcy przed końcem roku zdecydowałam się na liceum i w sumie to nie żałuję. Według mnie dużo lepiej jest w liceum i cieszę się że ostatecznie wybrałam ten typ szkoły. Półrocze szkolne bardzo szybko się skończyło, co bardzo mnie cieszy i jeszcze niecałe pięć miesięcy i wakacje. Osobiście nie przepadam za zimą, dlatego z niecierpliwością czekam na wiosnę. 


Zegarek klik              bluzka klik            Choker klik

18 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Najbardziej mi się chusta podoba :D
    letoutbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobne odczucia co do szkoły jak ty, byłam w technikum, ale przeniosłam się do liceum i również nie żałuje, świetne zdjęcia, stylizacja jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia,stylizacja bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybralam Lo ze wzgledu na kierunek studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście wiosna coraz bliżej :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, choker i zegarek bardzo mi się spodobały. Nie zmarzłaś hehe ? Pozdrawiam gorąco i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :) Ja tylko czekam na ferie, a później na wiosnę i wreszcie lato <3
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniwm liceum też jest lepszym typem szkoły. Jestem zadowolona z takiego akurat wyboru. Piękny zegarek, lubuję się w takich i trafia idealnie w moje gusta. Pozdrawiam ciepkutko ;*
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka ! też nie przepadam z zimą i z utęsknieniem czekam na ciepełko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie! :D

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny zegarek *.* Ogólnie ładne zjdęcia :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, a zegarek boski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham zime i troszke mi smutno ze sie konczy ale kocham tez wiosne. Sam mam roblem jaka szkole wybrac :/ Chcialem do technikum ale nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja! :)
    U mnie też zima .. co prawda mało śniegu, ale odczuwalna temperatura jest paraliżująca 😢 Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście bardzo lubię zimę, ale przyznam szczerze że trochę już mi zbrzydła tymi mrozami i także z niecierpliwością czekam na wiosnę :D
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 💕💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jeszcze dokładnie 4 miesiące do wakacji a nie 5 :)
    Przepięknie wyglądasz, twoje fotografie są cudowne. jakie śliczne masz włosy! Wyglądasz perfekcyjnie :) Obserwuję!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że tak rzadko dodajesz wpisy. Chętnie bym tu zaglądała gdyby coś się działo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️