poniedziałek, 14 listopada 2016

Welcome back

Trochę czasu minęło od ostatniego postu, bo w sumie to już prawie trzy miesiące. Czy od tego czasu coś zmieniło się w moim życiu?  No można tak powiedzieć, bo poza samą zmianą szkoły to zmienił się trochę mój charakter. Trochę inaczej podchodzę już do wielu spraw i nabieram znacznego dystansu do siebie. Ciężko mi powiedzieć dlaczego nie dodawałam żadnych postów, ale tak na prawdę to nie miałam na to chęci, siły ani czasu. Nawet nie chce mi się kolejny raz obiecywać, że teraz będę regularniej tu zaglądać, bo w sumie to nigdy nie wiem czy zawsze znajdę na to czas. Nie potrafię napisać już nic więcej jak tylko to że witam ponownie i mam nadzieję, że nie zjawię się tu znowu dopiero za 3 miesiące.  











34 komentarze:

  1. Każdemu czasem należy się przerwa. Obyś tym razem już nie znikała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miewałam takie długie przerwy, ale najważniejsze, że wróciłaś. Zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niedawno wróciłam,a miałam dłuuuugą przerwę. Teraz? Mam mega powera do prowadzenia strony i robię to z przyjemności <3
    Czasem warto się tak "zagubić",powodzenia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki, aby udało Ci się wrócić do rytmu blogowania! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana - to dodawaj chociaż zdjecia!! :) Tak ładnie wyglądasz, nie zostawiaj bloga na tak długo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przymuszaj się do pisania jeśli nie masz weny - skup się na sobie, odpocznij, znajdź wolną chwilę :) Masz sympatyczną buźkę, więc szkoda byś się zamartwiała :*
    Życzę weny :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/11/wszystkiego-najlepszego-braciszku.html

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak ślicznie *.*
    Przerwy czasami są przydatne

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! piękne i klimatyczne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby zdjęcia o zachodzie słońca? Nie na niczego piękniejszego!

    http://karolinabanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też miałam ostatnio baaaardzo długą przerwę, no ale jednak postanowiłam wrócić. Każdy potrzebuje przerwy. Obyś już nie znikała! :) Bardzo ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że tym razem serio wytrzymasz dłużej.
    Co do postu, bardzo fajnie napisany i tak trzymać.
    Zdjęcia również na poziomie, napisałbym też że powodzenia z nauką, bo to się zawsze przydaję :)
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To faktycznie długo nie dodawałaś posta. Ja kiedyś też tak robiłam, ale teraz tydzień to dla mnie zbyt długa przerwa. Super zdjęcia!

    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/haul-zakupowy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ze nie ma w tych zdjeciach wiecej swiatla ale ogolnie wyszly bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne tło wybrałaś na zdjęcia, uwielbiam <3

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam rok temu w listopadzie na cały miesiąc. Ale u ciebie to dość długi czas. Mam nadzieje że będziesz znów pisać regularnie :D Świetne zdjęcia mają swój klimat *-*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci ge zdjęcia wyszły! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przerwy są czasami potrzebne :) Ważne, że wróciłaś. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia. :)
    Czasami potrzeba dłuższej przerwy, żeby wrócić i robić coś ze szczerej chęci, a nie z przymusu.
    Mnie samej też trochę nie było na blogu i widzę zdecydowaną różnicę. :)

    Pozdrawiam!
    https://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny klimat zdjęć! ;)
    zapraszam do siebie na konkurs :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w blogowaniu:)
    Oby nie było dłuższej przerwy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super sesja! pozdrawiam
    http://swiatwedlugwiktoriiby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że jesteś :) Czasem każdemu się przydaje przerwa, nie ma sensu wracać na siłę :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo często miałam długie przerwy... w sumie można powiedzieć, że nawet czasem dłuższe niż te trzy miesiące, obiecywałam, że wrócę.. na marne :) jendka teraz staram się być regularnie pomimo wielu obowiązków :*
    Prześliczne zdjęcia, mają coś w sobie takiego :)
    Pozdrawiam
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne światło na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne klimatyczne zdjęcia. Koszula również bardzo ładna <3
    zapraszam http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki za to abyś pisała częściej :D zdjęcia cudne!
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. No mi też zdarzyła się przerwa, ale na prawie rok! Teraz wracam i trzymam za nas obie kciuki aby nie było tych przerw.
    Pozdrawiam!:)

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nigdy nie miałem jakiejś szczególnej przerwy, ale za Ciebie trzymam kciuki byś się pięła ku górze i rozwijała swojego bloga. Zdjecia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w blogowanie! 😉
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️