poniedziałek, 28 listopada 2016

Things that make me happy

Podobny post pojawił się tu jakiś rok temu, ale usunęłam go razem z wszystkimi innymi i zaczęłam pisać od nowa. Od tego czasu wiele rzeczy się pozmieniało. Ja sama zmieniłam się nie tylko w wyglądzie, ale też charakterze. Oczywiście stare nawyki, zachowania, upodobania itp. zostały Zmieniły się za to wartości, szacunek do samego siebie i akceptacja. Pojęcie szczęścia przez każdego z nas rozumiane jest w inny sposób, dla jednych szczęście to po prostu brak odczuwania bólu, smutku czy cierpienia, a dla drugich to bliskość drugiej osoby. Coraz więcej osób przestaje dostrzegać te małe rzeczy, które też potrafią uszczęśliwić, bo skupiają się jedynie na tym co zrobili źle, co nie poszło po ich myśli zamiast cieszyć cię z drobnostek. Za bardzo przejmujemy się tymi złymi rzeczami w naszym życiu, że nie dostrzegamy tych dobrych. W końcu taka mała drobnostka potrafi uszczęśliwić najbardziej. Przeżywamy to jak my to mamy źle zamiast szanować to co mamy. Powinniśmy zawsze pamiętać, że inni mają gorzej, bo kiedy nam nie chce się wychodzić na dwór inni marzą o tym żeby mieć możliwość wyjścia, ale niestety przez różne choroby czy niepełnosprawność nie mogą. Cieszmy się tym co mamy, bo sama możliwość chodzenia i pisania powinna sprawiać szczęście.
Jak wielu z nas staram się cieszyć z wszystkiego co może uszczęśliwiać, ale wiadomo, że jedne rzeczy cieszą bardziej drugie mniej. Staram się skupiać na tym co mam i na tym co osiągam, codziennie rano budzę się z wiara w to, że mam wszystko czego potrzeba do szczęścia. Pamiętajmy również, że szczęście nie tylko przychodzi z tego co dostajemy lub co mamy, może ono tez przyjść z tego co dajemy od siebie. Mówi się, że ludzie źli, samolubni czy chytrzy w życiu mają lepiej, ale czy ta osoba za kilka lat kiedy sama będzie potrzebowała pomocy będzie potrafiła o nią poprosić? Nie dając nic od siebie nie zasługujesz na nic od innych.

Bluza KLIK        kurtka KLIK

7 komentarzy:

  1. WOW! Kochana super napisane! Masz rację :) Nie dostrzegamy małych rzeczy , które dają nam szczęście, przejmujemy się tylko niepotrzebnie tymi złymi rzeczami, a tak nie może być! Super przykład podałaś ;) Zdjęcia bardzo nam się podobają ^^ Kurtka mega się wpasowała! A ten szal jako dopełnienie, to po prostu rewelacja! <3 Oczywiście poklikane ;) 7.13, 13.62 :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze napisane, ja pomimo choroby cieszę się każda chwila ... pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ludzie nie widzą małych rzeczy ;/
    Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również staram się cieszyć z tego co mam ale nie zawsze mi to wychodzi :D hehe
    super wyglądasz! :3
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. Są takie momenty, że człowiek zwyczajnie w świecie nie widzi nic pozytywnego z obecnego życia. Sama wielokrotnie tak mam, bardzo często zresztą ;)
    Jednak Twoje słowa są bardzo mądre, dobrze napisane :)

    http://blaskmroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,...cieszyć się z drobnostek". To takie rzadkie, ale jak ważne. Każdy się w pewnym stopniu zmienia, choć nie u każdego jest to tak zauważalne. Najgorsze są błędy przeszłości, kiedy skutki są odczuwalne każdego klejnego dnia, a ciężko je naprawić.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️