czwartek, 4 sierpnia 2016

Łeba & Władysławowo 2016

Minął już miesiąc wakacji i niedługo czas szykować się do szkoły. Przez ten miesiąc dużo się u mnie działo ponieważ na początku lipca byłam nad morzem w dwóch miejscowościach. Najpierw pojechałam na tydzień do  Łeby a później po weekendzie odpoczynku w domu jechałam do Władysławowa gdzie spędziłam kolejny tydzień wakacji. Starałam się robić dużo zdjęć ale wiadomo, że nie zawsze ma się chęci i możliwości do tego żeby chodzić po mieście  lustrzanką. Telefony są lepsze jeśli chodzi o przenoszenie i wygodę ale wiadomo, że mają dużo gorsza jakość zdjęć.  W Łebie byłam już drugi raz na wakacjach i zawsze wracam z tego miejsca z dobrym humorem. Jest to tata wesoła miejscowość bo zawsze coś się tu dzieje. Co chwile przejeżdżają samochody gdzie gra muzyka, kolejki, ludzie chodzą po mieście zachęcając innych do atrakcji. Najprawdopodobniej za rok również tam pojadę, ponieważ pomimo tego, że to już będzie trzeci raz to i tak chętnie tam wracam. Z roku na rok jest tu coraz więcej atrakcji, co mnie bardzo cieszy,




W Władysławowie byłam po raz pierwszy i miasto choć już nie tak wesołe jak Łeba to i tak ma swój urok. Bardzo dużo atrakcji, ładna i zadbana plaża, a do tego jeszcze sprzyjała nam pogoda, dlatego się nie nudziliśmy. Zwiedzania jako tako nie było zbyt dużo, ponieważ nie jestem typem osoby która jedzie nad morze żeby zwiedzać, ale było dużo leżenia na plaży dlatego mi to odpowiadało. Za rok raczej tu nie przyjedziemy, ponieważ wybierzemy inne równie ciekawe miejsce, ale wspomnienia z tej miejscowości na pewno zostaną.


59 komentarzy:

  1. kurczę super zdjęcia ! :o
    Bardzo fajny blog ;)
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, byłam w Łebie i to piękne miasto :) masz dryg do fotografii!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Zdjęcia nam się bardzo podobają ;* Super spędziłaś czas :) Masz rację. Wakacje lecą nieubłaganie :( Ehh... ale no cóż :) My po wakacjach idziemy do nowej szkoły, więc myślimy, że będzie okej :D Hehe ^^ Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że to ciekawe miejsce, które warto odwiedzić :) Na pewno jeśli będę kiedyś nad polskim morzem to wybiorę się tam :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W Łebie nigdy nie byłam. Władysławowo natomiast zrobiło na mnie jak najgorsze wrażenie, wszędzie śmieci i brud.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ciekawe bo mi pod względem czystości to miejsce odpowiadało :) śmieci na szczęście podczas mojego wyjazdu nie walały się :)

      Usuń
  7. Byłam w obu tych miastach i mi jednak bardziej spodobało się Władysławowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie , że dobrze spędzasz wakacje :D
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknej jakości są te zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoo, muszę przyznać, że niektóre ze zdjęć są naprawdę dobrze wykonane, przepiękne kolory :)
    Miasta ze zdjęć wyglądają zachęcająco, niestety mnie w tym roku na razie nie udało się jeszcze skorzystać z nadmorskiego słoneczka, ale kto wie, jeszcze miesiąc przed nami :)
    Pozdrawiam ciepluto


    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Łeba to piękne miejsce. Byłam tam, i spędziłam cudowne, niezapomniane chwile.
    Władysławowo- jeżeli chodzi o to miasto, jest jedną z niewielu opcji, jakie rozważam na mój wypoczynek w tym roku :')

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia! Ja bardzo dawno temu byłam we Władysławowie! :D

    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia! We Władysławowie byłem kiedyś przejazdem, rzeczywiście ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W żadnych z tych miejsc nie byłem :/ Ja również podczas pobytu nad morzem robiłem pełno zdjęć!
    Twoje zdjęcia ogromnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  15. super! W Łebie byłam 2 lata temu i bardzo dobrze wspominam to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam 10 razy nad morzem, ale w Łebie ani razu :) Głównie padało na Mielno i Kołobrzeg :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia *.* widać, że bardzo fajnie spędziłaś czas

    xyu.xyuki ♥ poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Łeba, to świetne miejsce na wakacje, uwielbiam to miasteczko! :)
    Śliczne zdjęcia. *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne zdjecia ja tez bylam nad morzem :)

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow cudnie tam :D Zazdroszczę, nie byłam nigdy nad morzem :/

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam w Łebie i jest świetnie. Zdjęcia i widoki magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze zdjęcie jest magiczne! <3 Ani w Łebie, ani we Władysławowie nie byłam i raczej w tym roku się tam nie wybiorę, ale naprawdę widać, że można tam fajnie spędzić czas :)
    Pozdrawiam :*
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia mega ! :)
    Pozdrawiam http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Magiczne zdjęcia, pięknie uchwycony urok morza :)
    Ja jestem zakochana w Orłowie <3


    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post i miłe wspomnienia ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://adazolphotography.blogspot.com/2016/07/64-konkurs-stworz-sesje.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia <3 Byłam w Łebie w tamtym roku i liczę, że jeszcze kiedyś spędzę tam wakacje. We Władysławowie byłam ale tylko 2 razy, ponieważ byłam Jastrzębiej Górze, ale może kiedyś pojadę tam na wakacje :D
    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę wyjazdu, jeszcze pracuje, odpoczywać będę we wrześniu :)
    W Łebie już byłam, warto jechać, jest tam ślicznie :)


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia, to trzeba przyznać :D
    Osobiście byłem w Łebie dwukrotnie no i zgodzę się z tym co pisałaś. Ta miejscowość na prawdę ma swój urok :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Musze przyznać, że zdjęcia to sztos !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojejciu, ale zazdroszczę! Miałam jechać nad morze, jednak to nie wypaliło, plany się pozmieniały. Piękne zdjęcia! Udanej reszty wakacji życzę. :))

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze troszeczkę i koniec wakacji, dokładnie :)
    Piękne miejsce miałam okazję być.
    Cudowne zdjęcia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam kiedyś raz we Władysławowie, przepiękne miejsce! <3 A zdjęcia po prostu boskie! Uwielbiam fotografie nadmorskich klimatów! *o*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również byłem nad morzem tylko w Gdańsku, Krynicy Morskiej oraz na Westerplatte. Tak wakacje już niestety się kończą, szkoda. Pozdrawiam ! https://adusis.blogspot.com/2016/08/gdansk.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wpis, a zdjęcia no cóż, wspaniałe !
    Zapraszam, http://lucky-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja na szczęście mam jeszcze wolny wrzesień więc nie narzekam :)
    Sama mam problem z lustrzanką,bo prawie zawsze jej zapominam i w efekcie większość zdjęć robię telefonem.
    Zdjęcia wyszły bardzo ładne.
    pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak możesz przypominać ze już za chwilę do szkoły ! XD
    piękne zdjęcia :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też mam taką ukochaną miejscowość, do której mogę powracać wiele razy i nigdy mi się nie znudzi! :)
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie zdjęcia podobają mi się, ale te pierwsze, ze statkiem - jest najbardziej urzekające. Fajnie wakacje nad morzem, ja się nigdzie nie ruszyłam w tym roku, niestety.

    Pozdrawiam! murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie piękne zdjęcia. :) To miejsce jest cudowne.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  41. No to widzę, że bardzo fajnie płyną Ci wakacje, zazdroszczę aż dwóch fajnych wyjazdów :) Co do klimatu w obu miejscowościach ciężko mi się wypowiedzieć, bo w żadnej nie byłam, ale na zdjęciach oba miejsca mnie urzekają na swój sposób. Ogólnie świetna fotorelacja!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super wakacje! Ja właśnie jutro wyjeżdżam nad morze i czeka mnie długa droga.
    Znam to uczucie, gdy musisz nosić lustrzankę, gdziekolwiek się wybierzesz, aczkolwiek przyzwyczaiłam się.
    Cudne zdjęcia, naprawdę mi się podobają :)

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Byłam w Łebie kilka lat temu na koloniach i było super! Świetne zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  44. Urzekające zdjęcia, choć nad morze mnie nie ciągnie.
    Preferuję góry :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zdjęcia ;) fajnie, że miło spędzasz wakacje ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe zdjęcia, widzę, że wyjazd naprawdę Ci się udał! <3
    Ja w tym roku miałam pojechać nad morze, ale moje plany nie wypaliły...
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie widoki! Już chyba zapomniałam jak piękne jest polskie morze, ale może kiedyś tam powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale zazdroszczę! Świetne zdjęcia, piękne miejsca odwiedziłaś. Chyba będę musiała się tam wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjne zdjęcia, w pierwszej chwili myślałam że ten pingwin jest prawdziwy.
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Byłam w Łebie jako dziecko :) Cieszę się, że udał Ci się wyjazd. Ja również byłam nad polskim morzem w te wakacje i nie żałuję. Było świetnie.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdjęcia piękne ! Ja nad polskim morzem byłam tylko dwa razy w życiu i dodatkowo kilka lat temu. Niezmiernie żałuję, ale mam nadzieję, że odwiedzę jeszcze kilka polskich, nadmorskich miast ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. wow ,przepiękne zdjęcia! ♥
    Zazdroszczę takich wakacji! :)
    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne widoki :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Może gdzieś wśród gąszczu ludzi spotkałyśmy się :) Byłam w tym samym terminie we Władysławowie i naprawdę - zakochałam się. Piękne miasto, polecam wszystkim. Choć po raz dziesiąty później pojechałam do Ustki - tak jak Ty preferujesz Łebę. Uważam, że obie miejscowości mają swój urok! :)
    Pozdrawiam,
    Panna Kuchcewicz
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️