środa, 17 sierpnia 2016

Back to school, again

Za dokładnie dwa tygodnie będzie trzydziesty pierwszy sierpnia, czyli ostatni dzień wolnego, dlatego trzeba zapomnieć o dniach wolnych i wiecznym odpoczywaniu, a powrócić do szkolnej codzienności. Ten dzień zapewne spędzę tak jak każdy inny dzień wakacji, czyli nie będę robić nic szczególnego. Czas rozpocząć nowy etap w życiu jakim jest liceum, czyli szkoła średnia. Czas powrócić do szkoły i znów przyzwyczaić się do wczesnego wstawania i siedzenia do piętnastej w szkole po czym wrócić i być za bardzo zmęczonym żeby zrobić cokolwiek pozytywnego. Mam nadzieję, że zmiana otoczenia wyjdzie mi na dobre i że nie będzie to szara nudna rzeczywistość szkolna tylko mile spędzony rok szkolny w towarzystwie nowych osób i miłych osób.


 Czuję, że ten rok szybko zleci co mnie bardzo cieszy. Ja mam już prawie wszystko przyszykowane, bo nie lubię kupować wszystkiego na ostatnią chwilę i w ostatnim tygodniu biegać po sklepach i brać to co zostało, bo resztę ludzie powybierali. Ja wolę na spokojnie i na luzie wcześniej kupić wszystko i później mieć spokój i móc się cieszyć wakacjami a nie przypominać sobie o szkole tydzień przed  wrześniem i niepotrzebnie się dołować. Jest też coraz zimniej, dlatego pomału muszę zacząć robić male porządki w szafie i pochować krótkie spodenki, t-shirt'y i stroje kąpielowe, a wyciągnąć długie spodnie, sweterki, bluzy itp. Wyjątkowo szybko mijają te wakacje, ale to nawet dobrze, bo co za dużo to tez nie zdrowo. Po jakimś czasie zaczyna się mieć dosyć ciągłego nic nie robienia. W tamtym roku w poście back to school pokazywałam wam moje przybory szkolne itp. a w tym roku postanowiłam, że nie będzie takiego samego postu tylko dodam post luźny dzięki któremu jeszcze nie będziecie musieli przypominać sobie o szkole. Mam nadzieję, że ta reszta wakacji minie w dobrym humorze i towarzystwie i że po wakacjach szybko przyzwyczaję się znów do wstawania wcześnie rano.


                                                                                  Spodenki Dresslink  T-shirt Dresslink

Przygotowałam również dla was letnia wishliste i zachęcam do klikania w linki.

KLIK                               KLIK                                KLIK                                KLIK  

15 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :)

    http://rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam już wszystko przygotowane do szkoły, także aż do końca sierpnia nie muszę o niej myśleć :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak te wakacje szybko minęły, dopiero co się zaczynały, a już zbliżają się ku końcowi :'( Ten czas mija zdecydowanie za szybko, więc trzeba się w końcu wziąć w garść i zrealizować wszystkie plany, bo niestety w roku szkolnym nie będzie na to wiele czasu :( Obserwuję :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również czeka w tym roku liceum i bardzo się tego boję, ale mam nadzieje, że dam sobie jakoś radę :)

    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to się cieszę, że już niedługo wracam do szkoły, bo tak samo męczy mnie to nic nie robienie. Bardzo ładna stylizacja :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz, super stylizacja :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje szybko minęły ;cc

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh... no masz rację. Niestety wakacje się już kończą, lecz dla nas nie jest to aż takie straszne, ponieważ idziemy do nowej szkoły ;) Bardzo fajna stylizacja :) Uwielbiamy takie koszule w kratkę :D Hehe ^^ buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. boze, kiedy te wakacje zleciały. jakoś w tym roku nie czułam ich i minęły za szybko. fajnie dobrana stylizacja, taka zwykła :)

    zapraszamy do nas, na covery moze ci się spodoba
    https://www.youtube.com/watch?v=7RTUtCkCbFE

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już w tym roku do szkoły niestety nie pójdę i trochę żałuję, muszę przyznać. Szkołę samą w sobie lubiłam i uczyć również się lubię. Nie przepadałam za swoją klasą i połową nauczycieli, ale jednak... Najgorsze faktycznie było poranne wstawanie, chociaż teraz również jestem do tego zmuszana, haha :D
    Świetna stylizacja ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Myslalam ze powrot bedzie straszny. Poniewaz bylam zmuszona przejsc do innej klasy, na inny profil i musialam sie przyzwyczajac do nowej klasy ale nie jesy tak zle. Buziaki :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz sie przyzwyczailam do szkoly... Jest okey... jeszcze tylko 9 msc ;))

    Obserwuje!

    http://nataliamarkocka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia nowej szkole! Post bardzo sympatyczny, a stylizacja lekka i delikatna, takie lubię :)

    Zapraszam http://ourlittlediaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja skonczylam szkole takze mam troche spokoju i moge sobie odpoczac, szkoda ze lato i wakacje nie trwaja dluzej :)

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️