wtorek, 5 lipca 2016

Letnia stylizacja z Bonprix

Niedawno rozpoczął się lipiec, czyli wakacje trwające w najlepszym. Przygotowałam dla was stylizację z sklepem Bonprix, składającą się z bluzki, wdzianka z koronką oraz butów. Aktualnie bardzo modne są jasne kolory, dlatego różowe wdzianko (KLIK) idealnie pasuje na chłodniejsze letnie wieczory. Musze przyznać, że materiał tego wdzianka robi na mnie duże wrażenie, ponieważ jest on chudy i miły w dotyku, dlatego na pewno nie będzie w nim zbyt ciepło. Bluzka w szarym kolorze (KLIK) ma duże wycięcie z tyłu. Stylizacja pasuje na letnie wieczory. Jestem bardzo zadowolona z tych butów (KLIK)  ponieważ mogę dopasować je do wielu rzeczy, a także są bardzo wygodne. Nienawidzę niewygodnych butów, dlatego tak bardzo dużą uwagę zwracam na wygodę. Kupując buty przede wszystkim zależy mi jednocześnie na wygodzie i wyglądzie, a później dopiero patrzę na to czy są modne itp. Jestem bardzo zadowolona z ubrań i w następnych postach również przygotowałam. Od następnej soboty wyjeżdżam nad morze, dlatego posty będą opóźnione z powodu tego, że nie będę tak miała dostępu do komputera. Mam nadzieję, że rozumiecie i do następnego postu! ♥






19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, gratuluję współpracy z bonprix- to świetna marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny wpis bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam:)
    http://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna narzuta :) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, śliczne zdjecia. Zazdroszczę wyjazdu nad morze, ja niestety spędzam w domu lub u dziadków w malinach. Miłego pobytu tam. I czekam na kolejny post.
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :D
    ja również nie lubię niewygodnych butów! :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka wygląda na przemiłą w dotyku :)
    Cudowna stylizacja
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mi się podoba stylizacja a różowe wdzianko wręcz idealne :3
    Najbardziej podoba mi się twoje zdjęcie gdzie jesteś w powietrzu ;3Wow **
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, ładna, a zarazem prosta ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. super outfit ! Bardzo letni x
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, świetna na lato! Śliczna jest ta bluzeczka. Super zamówienie :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy!
    Poza tym świetna koszulka!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna! Bardzo fajna, zwykła stylizacja- właśnie takie lubie najbardziej :)

    Http://nataliagrudniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, najbardziej z tego zestawu podoba mi się koszulka!

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako facet na modzie niezbyt się znam :-) ale bardzo mi się podoba.Świetny blog. Pozdrawiam serdecznie. www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ubrania oferuję ten sklep. uroczy look.
    Podobają mi się Twoje włosy, pasuje Ci taka długość.
    Obserwuję
    hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️