środa, 15 czerwca 2016

Moja przyszłość

Ten post napisałam jakieś trzy miesiące temu i kiedy powróciłam do niego to muszę przyznać, że moje plany uległy wielkiej zmianie. Najpierw przez jakieś trzy miesiące byłam przekonana, ze pójdę do technikum ekonomicznego, bo sądziłam to bardzo dobry pomysł. Nie dość, że będę mieć zawód to jeszcze zdam maturę i jeśli będę chciała to mam możliwość dalszego kształcenia się. Myślałam czemu nie? Tak na prawdę to był najgorszy pomysł jaki mógł mi przyjść do głowy, ponieważ mam problemy z matematyką. Ogólnie to nie muszę się dużo uczyć żeby coś załapać, ale problem przychodzi podczas pisania sprawdzianu, kiedy treść jest zmieniana i trzeba zrobić najpierw coś żeby dopiero wyliczyć coś innego. Sprawia mi to dość wielki problem, dlatego czuję, że na rozszerzonej matematyce nie dawałabym sobie rady. Na szczęście zrozumiałam, że ten kierunek nie jest dla mnie i że chcę robić coś zupełnie innego od tego co uważałam za ciekawe i fajne na początku.

Później zamarzyło mi się foto-technikum, ponieważ chciałam się dokształcać w zakresie fotografii, ale kiedy dowiedziałam się, że najbliższa szkoła jest oddalona o ok. 50 kilometrów od mojego domu to uświadomiłam sobie, że to i tak nie ma sensu. Przez kolejny miesiąc nie miałam pojęcia co z sobą zrobić i gdzie pójść, co mnie dobijało, bo nie widziałam nic ciekawego dla siebie, a upierałam się przy technikum. Po jakimś czasie jeszcze myślałam o technikum żywieniowym, bo ciekawiła mnie dietetyka itp. Zastanawiałam się nad tym dość długo, po czym zdecydowałam, że nie to mnie będzie ciekawić. Niedawno zaciekawił mnie profil w liceum, który postanowiłam wybrać. Jest to profil psychologiczny i muszę przyznać, że chociaż byłam przeciwniczką liceum przez jakieś trzy lata gimnazjum to w ostatnim miesiącu mi się odmieniło i zrozumiałam że to jest coś dla mnie.. Szkoła jest w innym mieście, ale dojazd jest łatwy, bo jeżdżą tam autobusy i pociągi. Teraz czekam tylko na ogłoszenie listy uczniów, którzy dostali się do szkoły i mam nadzieję, że będę jednym z nich, ponieważ nie składałam papierów nigdzie indziej. No tak wiec tak jak na razie widzę moja przyszłość jeśli chodzi o szkołę. Nie chciałam by ten post był za długi, dlatego nie pisałam nic o tym gdzie chciałabym pracować bo tak na prawdę jeszcze tego nie wiem. Mam nadzieję, że post wam się spodobał i jeżeli również jesteście w trzeciej gimnazjum to możecie pisać jaką wy szkołę wybraliście! :)

Kurtka- Dresslink 
Okulary- Dresslink 
Bluzka- Dresslink

20 komentarzy:

  1. świetny post i zdjęcia również super!! <3 www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zmieniałam zdanie co 5 minut :D to samo było ze studiami :) ale w końcu znalazłam właściwą drogę, która nie miała nic wspólnego z tym, co robiłam w liceum :D
    poklikałam w linki przy okazji :) możesz mi pomóc u mnie <3? bardzo mi zależy! :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/dresslink-wishlist-na-co-czekam-tym.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ze wybrałaś dla siebie właściwą drogę :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to poszłam na studia nie w właściwym kierunku i przez to żałuję trochę bo nie myślałam swoją głową lecz rodziców , ale na błędach człowiek się uczy.
    Świetna stylizacja kochana

    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak duzo razy zmieniałam zdanie, żeby później nie żałować wyboru i mam nadzieję, że to co wybrałam jest najlepszym rozwiązaniem dla mnie :)

      Usuń
  5. Ja musze sobie ułożyć przyszłość, ale w tym wieku trudno :/ Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, w tym wieku trudno jest ułożyć sobię przyszłość. Jesteśmy młodzi i niedoświadczeni, a wybór szkoły to pierwsza taka poważna decyzja jaka trzeba podjąć. :)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że się dostaniesz. Ja jeszcze mam czas na wybranie szkoły, ale jakieś plany już mam :)

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tówniez mam nadzieję, że się dostanę i już odliczam dni do ogłoszenia listy kandydatów. Nie składałam papierów nigdzie indziej, dlatego bardzo się stresuje :)

      Usuń
  7. Powodzenia! Ja też zastanawiałam się z początku nad technikum, ale liceum wygrało haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak liceum to lepsze rozwiazanie :D

      Usuń
  8. Idę teraz do 3 klasy, nie mam zielonego pojęcia gdzie pójdę dalej.. Po prostu nie ma dla mnie profilu.
    Bardzo przyjemy post :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądziłam, że dla mnie po prostu nie ma żadnego profilu a o wyborze szkoły zaczęłam myślec dopiero w 3 gimnazjum, bo wcześniej nawet nie chciałam o tym myślec :) Na szczęście znalazłam kierunek dla siebie i teraz tylko czekać aż ogłoszą listę uczniów :)

      Usuń
  9. Ja na razie do liceum się nie wybieram, natomiast mam na oku moje liceum (mam gim i liceum razem w budynku ) i 3 profile które w nim są. Jestem na etapie interesowania się wsytzkim i próbowania nowych rzeczy że kompletnie nie wiem gdzie iść...
    Chciałabym pojść na biolchem, do klasy teatralno-muzycznej i do klasy z rozszerzoną literaturą wosem i hostorią...
    Został mi jescze rok na obmyślenie tego wsytzkiego ale wydaje mi się że Ty powinnaś myśleć przyszłościowo :)
    Świetny post :D
    Życzę szczęścia
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w wyborze szkoły, bo muszę przyznać, że wcale nie należy to do najłatwiejszych rzeczy :)

      Usuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️