niedziela, 29 maja 2016

Samoakceptacja

Na dworze jest już tak ciepło, że możemy chodzić w krótkich spodenkach, spódniczkach i krótkich bluzkach. Osobiście nie lubiłam tego okresu czasu przez jakieś pierwsze dwa lata gimnazjum. Potrafiłam w 30- stopniowy upał chodzić w długich spodniach, wstydząc się swojego ciała. Miałam swoje powody dla których nie chciałam pokazywać się w krótkich spodniach, przez co wiele razy byłam wyśmiewana i krytykowana. Nie potrafiłam siebie zaakceptować i często na siłę próbowałam się zmieniać. Nie wspominam dobrze tego okresu czasu, może dlatego, że otaczały mnie fałszywe osoby, którym ufałam, a obecnie nie chcę mieć z nimi żadnego kontaktu . Teraz, gdy jestem w trzeciej klasie gimnazjum muszę przyznać, że nic się nie zmieniło. (no może poza znajomościami) Wyglądam dokładnie tak samo, a to co było powodem mojego wstydu i braku akceptacji, teraz jest mi obojętne, bo dobrze wiem, że i tak tego nie zmienię.


 Akceptacja siebie, bo o tym w tym poście jest mowa to dość ważny element w naszym życiu. Jeżeli nie zaakceptujemy siebie, to nigdy nie będziemy szczęśliwi. Przede wszystkim nie możemy przejmować się rzeczami, na które tak na prawdę nie mamy wpływu, bo sprowadza nas to do błędnego koła oraz do coraz niższej samooceny. Ten zły okres w życiu czasem sam mija i po jakimś czasie zaczynamy rozumieć, że to co dotychczas myśleliśmy jest nieprawdą, a czasem w życiu jest potrzebna osoba, która poukłada nam w głowie i sprowadzi na ziemię. Najważniejsze jest to, żeby pamiętać, iż nikt nie jest idealny i każdy, ale to każdy ma jakieś wady. Jedni mają większy nos, drudzy krzywe nogi a jeszcze inni brzydki głos. Akceptujmy siebie takimi jakimi jesteśmy, bo nigdy nie wiadomo co czeka nas w przyszłości i ten duży nos albo krzywe ręce mogą już nie być naszym największym problemem. Możemy też żałować, że straciliśmy najlepszy okres w życiu na użalanie się nad sobą, a to jest dość przykre. Przemyślcie to czy warto się przejmować swym wyglądem czy lepiej zaakceptować się takim jakim się jest. 

T-shirt- Dresslink 
spodenki- h&m
plecak- Dresslink
sweterek-butik w mieście
♥KLIK♥  ♥KLIK♥  ♥KLIK♥  ♥KLIK♥








31 komentarzy:

  1. Samoakceptacja jest bardzo wazna ;) szczegolnie gdy robi sie cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety często przez brak akceptacji siebie, tracimy cenny czas. A przecież nie możemy przeżyć tego jeszcze raz. Wiadome jest, że tak jak napisałaś każdy ma swoje wady. To takie chmury nad nami, należy znaleźć promień słońca, który je okrasi i sprawi, że na naszej twarzy pojawi się uśmiech. To nie jest łatwe, ale nikt nam nie obiecywał, że nasze życie będzie usłane różami. Przyjemnie mi się czytało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i mądrze to napisałaś. Dobrze się to czyta i daje dużo do myślenia. Bardzo przejrzysty blog. Będę tutaj często, pozdrawiam i powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś bardzo śliczna! a zdjęcia są cudowne, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje, trzeba zaakceptować się takim jakim się jest. Nie warto użalać się nad sobą, bo w przyszłości okaże się, że to nie był taki duży problem a my straciliśmy kilka lat życia nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, śliczne zdjęcia! MOja przyjaciółka ma identyczną koszulkę z Alien <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Samoakceptacja jest bardzo ważna. Pomaga w życiu. Staram się siebie akceptować, ale niestety przychodzi mi to z trudem :/
    Świetnie wyglądasz w spodenkach!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczere słowa. Nie każdy się akceptuje. I dobry fotograf , bo zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadam się w 100% samoakceptacja to coś bardzo ważnego w życiu, fajny pomysł na post !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądrze napisane 😀 Jestem w tym samym wieku co ty , tez miałam wiele takich problemów, ale któregoś dnia samo z siebie wyszło ze stałam sie bardziej obojętna na to wszystko i czuje sie znacznie lepiej 😬

    OdpowiedzUsuń
  11. Poruszyłaś naprawdę istotny temat. Samoakceptacja jest niezwykle ważna. Bez niej nic nam się nie uda. :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomimo młodego wieku bardzo mądrze piszesz w dodatku nie zanudzasz czytelnika co jest wielkim plusem ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie wyobrażam sobie chodzić w dlugich spodniach podczas takiej pogody. Warto nauczyć się samoakceptacji, o której piszesz i jeśli coś jesteśmy w stanie zmienić - zacząć działać w tym kierunku. Pozdrawiam :)
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post. Po co się nad sobą tyle użalać i marnować czas ?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na szczęście nie posiadam żadnych kompleksów, w pełni akceptuję swoją osobę i mogę nawet powiedzieć, że lubię siebie. :) Samoakceptacja jest bardzo ważnym elementem, bo nie da się żyć nienawidząc samego siebie.
    Jejku, ale Ty się zmieniłaś od czasu, kiedy ostatni raz byłam u Ciebie! Nie poznałam! :o
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Akceptacja siebie jest najważniejsza ! :)
    MAsz śliczne zdjęcia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tak samo, szczególnie gdy kiedyś hejtowano mnie strasznie. Teraz się tym nie przejmuję, czuję się piękna taka jaka jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele osób w dzisiejszych czasach ma problem z zaakceptowaniem siebie, bo zwyczajnie przeraża ich to, co powiedzą inni ludzie. I nie ma w tym nic dziwnego, bo nikt z nas nie lubi być wyśmiewany czy wytykany palcami. Tak jak napisałaś powyżej, z akceptacją potrzeba czasu, ale myślę że prędzej czy później każdy zrozumie co tak naprawdę jest najważniejsze, nie tylko opinia innych. Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja, dobrze w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Post bardzo mnie zaciekawił, ciekawie piszesz! Zdjęcia również mają bardzo duży plus, jednak troszkę bym nad nimi popracowała! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczery post, super stylizacja i fajnie rozwinęłas temat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podsumuję Twoj tekst tak: "Jeśli czegoś nie lubisz, zmień to. Jeśli nie możesz tego zmienić, zmień swoje myślenie na ten temat." Jest to bardzo prawdziwe. Samoakceptacja jest pierwszym krokiem do uwierzenia w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta bluzka jest mega strasznie mi sie podoba :)!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio coraz bardziej akceptuje siebie, więc jest dobrze :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Samoakceptacja jest najważniejsza! Bardzo mądry post i śliczne zdjęcia! ;) ♥

    spectrumxshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietne przemyślenia i super zdjecia ! Masz śliczne włosy <3 www.julliexy.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  28. "Szczerze, myślę tak od lat i mam w dupie co myśli o tym świat " - moje rymy xd Nawet fajnie wyszło :P Twój post w sumie powiedział to co myślę na temat akceptacji, także nie mam co tu dodać :)
    Pozdrawiam, czekam na kolejny!
    https://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Samoakceptacja jest bardzo ważnym krokiem, szczególnie w życiu kobiety, ale czy trzeba się tego nauczyć? Nie wiem, niektórzy muszą, mi jakoś przyszło to z wiekiem, teraz jako 17 latka jestem pewna siebie, gdzie rok temu byłam naprawdę szarą myszką i nie robiłam niczego przymusowo by stać się pewną siebie, po prostu każdego dnia coraz mniej obchodzą mnie zdania i spojrzenia innych nie zawsze pozytywne! Dobry post!

    http://roksanakalinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mądrze to napisałaś, przejmujemy się drobnostkami, a w przyszłości mogą spotkać nas dużo gorsze rzeczy. Niestety bardzo dużo ludzi chce się przpodobać innym, bo faktycznie często zwraca się uwagę na wygląd. Sama wysokiej samooceny nie mam, ale wiem, że ludzie mają gorsze problemy i nie ma co się przejmować niedokładnościami w wyglądzie czy charakterze. Człowiek idealny byłby nudny. :) Również na naszym blogu znalazł się ten temat, zapraszamy do zapoznania się z naszą opinią. :) http://bezosobowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️