czwartek, 21 kwietnia 2016

Coś dla leniwych, czyli dwadzieścia pomysłów na post!

Dzisiaj był ostatni dzień moich egzaminów gimnazjalnych i nareszcie mam czas na pisanie postów. Na szczęście już skończyło się to całe męczenie nas o egzaminy i od teraz będę mogła spokojnie uczyć się na oceny, a nie na testy. Szczerze to ja się rzadko kiedy uczę, ale przynajmniej nikt nie będzie mi truł, że muszę umieć to czy tamo, bo muszę dobrze napisać egzaminy. Bawi mnie to, że niektórzy obudzili się dzień przed i uczyli się na te egzaminy. Tak, na pewno ogarniesz materiał z trzech lat w kilka godzin, a jeśli tak to gratuluję bo jesteś na prawdę uzdolnioną osobą. Ja te egzaminy wzięłam bardziej jako sprawdzenie siebie z tych trzech lat i nawet muszę przyznać, że nie było źle, ale okaże się jak przyjdą wyniki.  Ostatnio również dużo się u mnie działo.  Poza egzaminami mamy próby do konkursu (taneczno-aerobicznego) i jutro występujemy. Najlepsze co mogło mnie spotkać w tym tygodniu to to, że zbiłam sobie telefon i muszę albo kupić nowy albo naprawić zbity ekran. Dobra dosyć pisania o moich problemach, jeśli na prawdę wytrwałeś do tego momentu to chwała Tobie! Jak każdy często nie mam pomysłów na posty i czasem czytam takie posty gdzie są właśnie pomysły na notki i to nawet pomaga dlatego też tym razem postanowiłam przygotować dla was takie pomysły. Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego posta sama zabierzesz się za pisanie nowej notki!



1. My phone case collection 
Zaprezentuj czytelnikom swoje wszystkie case na telefon. Możliwe, że spodobaja im się jakieś i zamówią takie same. Dobrze jest dawać rownież informacje skąd ma sie te case, bo wtedy łatwiej można takie znaleźć i nie będzie pózniej pytań typu gdzie kupiłaś te czwrwone a gdzie te niebieskie itp.Jest to ciekawey pomysł na post kiedy nie mamy pomysłu. 

2. DIY  (biżuteria pudełeczka dekoracje) 
Uwielbiam posty typu diy i zawsze jak takie widzę to chętnie czytam i nawet sama próbuję tworzy różne rzeczy. często takie posty są przydatne w wielu różnych sytuacjach.

3. CIY (babeczki, ciasta, zdrowe przekąski, smoothie)
Może niedawno nauczyłaś się jakiegoś dobrego przepisu i chciałabyś podzielić się nim z czytelnikami? Jeśli tak to nie wahaj się i pisz post! Takie notki tez są bardzo przydatne i często wykorzystywane tylko pamiętaj, wszystko dobrze rozpisz żeby później nie było niejasności co do ilości produktów.  

4. My make-up morning routine
Taki temat również jest ciekawy i pomocny o ile potrafisz się malować. Jeśli jeszcze nie jesteś obeznana w takich tematach lepiej nie pisz takich postów.

5. recenzja (książki, filmy, gry, kosmetyki) 
Jeśli niedawno czytałaś wciągającą książkę, oglądałaś ciekawy film lub kupiłaś fajny tusz do rzęs możesz napisać o nim recenzje, czemu nie? W końcu ludzie lubią wiedzieć co kupują

6. Wishlista
Każdy myśli, że to tylko rozwiązanie dla osób współpracujących, a przecież wcale tak nie musi być. Możesz dodać ciekawą listę ubrań które będą np. modne w te wiosnę. 

7. Inspiracyjny mix
Wrzucasz masę inspiracyjnych zdjęć z internetu. Możesz dodawać wystroje wnętrz, ciekawych ludzi, fryzury czy ubrania. Pomysłów jest na prawdę wiele.

8. Blogowe porady
Takie posty też często sprawdzają się i są pomocne dla nowych osób w blogosferze. Możesz dodać poradniki obsługi kodów albo krok po kroku jak dostosować szablon. Taki post jest bardzo pomocny i sama często korzystam z takich poradników.

9. Relacja z różnych miejsc lub pokazów mody
Wiele osób lubi czytać relacje z event'ów czy różnych pokazów modowych. Czasem taki post jest na prawdę strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o tematykę i ludzie szukając informacji na temat jakiegoś pokazu modowego mogą trafić na twojego bloga.

10. Haul zakupowy
Pochwal się tym co niedawno zakupiłaś. Może nawet byłaś na jakiś wielkich zakupach? Jeśli tak to wykorzystaj to jako okazję do napisania postu! 

11. Ulubione aplikacje na telefon
Tu po prostu nie ma żadnych ograniczeń. Piszesz o aplikacjach i różnych duperelach, które tylko i wyłącznie zawalają twój telefon. To nic, że masz 5 edytorów zdjęć, ważne jest to, że masz o czym napisać.

12. Ulubieńcy miesiąca 
Kosmetyczni jak i niekosmetyczni. Pisz o tym co przykuło twoją uwagę w danym miesiącu lub czego najchętniej w nim używałaś. Ten post może być comiesięcznym rozwiązaniem na problemy z brakiem pomysłów ponieważ są to co comiesięczni ulubieńcy.

13. Instagramowy mix 
Dodajesz albo mix twoich zdjęć np. z pół roku albo dajesz zdjęcia jakiś blogerów, sławnych osób piosenkarzy itp. Ten post również jest częstym rozwiązaniem, ponieważ mix możesz częściej wstawiać. 

14. Room tour
Jeżeli masz ładny i przestronny pokój którego nie dzielisz z rodzeństwem to czemu nie! Jeśli masz czysty i zadbany pokój to możesz się nim pochwalić.

15. Lista ulubionych blogów
Każdy bloger ma taka listę. Możesz czytelnikom polecisz blogi, które ty czytasz i z których czerpiesz inspiracje. 

16. Ćwiczenia
Każdy aktualnie stara się zdrowiej odżywiać i ćwiczyć, dlatego taki post byłby ciekawym rozwiązaniem. Razem z ćwiczeniami możesz przygotować ciekawe i zdrowe przepisy. To wystarczy i już masz post gotowy!

17. Luźny post
Tego chyba akurat nie muszę tłumaczyć, ponieważ każdy wie na czym polega luźniejszy post. Po prostu nie podajesz żadnego tematu tylko piszesz o swoim dniu, tygodniu. Napisz gdzie byłaś i co ciekawego robiłaś. Takie posty też mogą pojawiać się częściej, o ile nie siedziałaś cały dzień w domu oglądając seriale.

18. Pomysły na prezenty (gwiazdkowe walentynkowe urodzinowe)
Również bardzo przydatna rzecz dla niektórych osób. Kiedy brak pomysłu na prezent często zagląda się na strony z pomysłami. Taki post należy do tych bardziej pomocnych

19. Post tematyczny
Post, w którym możesz wypowiedzieć się na dany temat. Jest wiele tematów poruszanych na blogach, a takie posty tematyczne najczęściej skłaniają czytelnika do wypowiadania się na temat postu.

20. Opowiadanie
Niektóre osoby na blogach robią serie opowiadań które dodają np. raz na miesiąc. Ciekawy pomysł dla osób które lubią pisać opowiadania. 


 Wianek pierwszy  ♥KLIK♥
Wianek drugi ♥ KLIK♥
Lakier ♥ KLIK♥








19 komentarzy:

  1. instagramowy post to ja lubie robic
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super post :D ciekawe pomysły! na pewno któryś z pomysłów wykorzystamy na blogu !
    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre pomysły są interesująca, a niektóre.. cóż już się pojawiały ;)
    Ale post treściwy.
    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/04/16-lat-dwie-ksiazki-4-wydawnictwa-600.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetne podejście do egzaminów, ja niestety wszystkim sie bardzo stresuje i nie wiem jak wytrzymam te testy za 2 lata :o
    Świetny pomysł na posta, przyda sie na brak weny ;)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na posta :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze dodaje takie posty do zakładek, jakby mi czasami zabrakło weny. Twój też się tam znalazł, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na post! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły! Ja prowadzę bloga prawie 2 lata i nie miałam braku weny. Cały czas mam pełną listę pomysłów na wpisy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że jesteś już po egzaminach? Może napszesz o nich " luźnego posta " ? :)
    recenzje i relację niedawno robiłam, zastanawiałam się też nad poradami dla innych bloderów, a opowiadania SUPER! :D
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomocny wpis, ba nawet ja sama z niego skorzystam. :)
    Śliczne zdjęcia, uroczo wyglądasz w tym wianku. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podalas swietne pomysly na posty. Czasem dopada mnie czarna dziura w glowie i nie wiem o czym napisac. Nastepnym razem, gdy bede miala pustke skorzystam z Twojego wpisu :)

    Pozdrawiam:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby takie banalne a jednak ;) skorzystam zdecydowanie z twoich propozycji bo ostatnio wena mnie opuscila. Pozdrawiam serdecznie! (Ciekawe jak wpadlas na ten post:D)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, trójpodział prawie zachowany i oczywiście mocne kontrasty, a widać, że je uwielbiam choćby po moim blogu.
    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/04/zrealizuj-marzenia-przez-codziennosc.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja szczerze jestem bardzo leniwa,jak już coś zrobię to sukces:)
    Jestem leniwa,ale pomysły na posty zawsze mam.Spędzam dużo w internecie,nie lubię odgapiać od innych,wolę coś swojego kreatywnego bo wtedy przybywają czytelnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :) Część z nich wykorzystam pewnie na blogu jednak nie będą to tylko takie posty lecz coś bardziej ambitnego także się znajdzie
    http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysły godne uwagi, szczególnie, że blogerzy chętnie je realizują i nie ukrywajmy, każdy z nas lubi czasem poczytać coś lekkiego i takie posty sprawdzają się wtedy idealnie. Sama korzystam z niektórych pomysłów i pewnie jeszcze nie raz po nie sięgnę.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły!
    Myślę, że dla wielu osób Twoja rada będzie bardzo pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe pomysły na posty, jeśli spotka mnie brak weny, to na pewno skorzystam :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️