środa, 16 marca 2016

Po krótkiej przerwie

Dopiero doszłam do wniosku, że dawno mnie tu nie było, dlatego czas nadrobić parę zaległości.
Przez dość długi czas wracając po szkole jedyna rzecz jaką chciało mi się robić to było spanie. Zapewne była to wina tej okropnej pogody która nas otaczała, bo gdyby nie ona to możliwe, że nie chciałoby mi się spać tylko wychodziłabym często na dwór. Z każdym dniem wydawało mi się jakby było coraz gorzej. Na szczęście dzisiaj pogoda była ładna i sprzyjająca mojemu humorowi. Zdziwiłam się bo rano bez problemu wstałam z łóżka i szykowałam się do szkoły. Po południu poszłam zrobić kilka zdjęć, bo trochę szkoda byłoby nie wykorzystać takiej okazji. Ogólnie ten czas kiedy mnie nie było spędziłam w szkole, może raz albo dwa gdzieś wyszłam, ale poza tym siedziałam w domu. Mam świadomość tego, że niektóre osoby nie lubią postów gdzie autor pisze o tym co robił, jak się czuje lub co u niego ciekawego, ale każdy czasem musi się wyżalić, haha.



Ostatnio dowiedziałam się, że niedługo trzeba będzie składać papiery do nowej szkoły a ja nadal nie wiem co chcę robić w przyszłości. Planuje napisać oddzielny post o mojej przyszłości i planach na życie itp. na razie mam kilka pomysłów ale zastanawiam się czy wypalą. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Wczoraj był koncert mojego ulubionego zespołu jakim jest Years and years i po relacjach jakie dostałam od wielu osób na snapchacie stwierdzam że mogłam jednak kupić te bilety gdy jeszcze była okazja. Szkoda tylko że nie miałam z kim pojechać, a piętnastolatka sama w Warszawie to nie za dobry pomysł. Teraz gdy ogłoszą kolejny koncert w Polsce to muszę obowiązkowo na nim być, bez względu na to czy sama czy z kimś .

T-shirt KLIK

Dzisiaj przyszła do mnie paczka z ubraniami ze stronki Sammydress z których jestem mega zadowolona. Zamówiłam sobie bluzkę którą widzicie we wcześniejszych zdjęciach strój kąpielowy oraz spodnie. Ogólnie byłam przekonana, że jakość tych ubrań będzie typowa dla chińskich stronek, czyli słaba, ale zdziwiłam się gdy tylko zobaczyłam te ubrania. Musze przyznać, że materiał jest dobry, a przesyłka nie szła wale tak długo, ponieważ już po dwudziestu dniach przesyłka dotarła do mnie. Zazwyczaj dłużej się czeka na przesyłkę, dlatego jestem mile zaskoczona że tak szybko przyszła moja paczka. Zawsze uważam na rozmiar zamawiając ubrania i tym razem nie zawiodłam się i rozmiar jest taki jak podano na stronce. Gdzieniegdzie na zdjęciach ubrania wyglądają zupełnie inaczej, dlatego czasem warto przeczytać kilka opinii na temat danego sklepu internetowego. Ogólnie cały sklep oceniłabym na plus, ponieważ nie mogę się do niczego przyczepić. 


Strój kąpielowy KLIK

Jeansy KLIK





27 komentarzy:

  1. Fajny post. Ja też niedawno wróciłem na bloga . Zmieniłem wszystko i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja sytuacja wyglądała podobnie jak twoja, przychodząc ze szkoły marzyłam tylko aby położyć się w moim łóżeczku ;) Ale ze względu na to, że nadchodzi wiosna chciałam coś zmienić i Znaleźć jakąś pasję, chyba w końcu mi się to udało - Pisanie bloga ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też na swoim blogu miałem małą przerwę, ale dobrze, że już wracasz. Wybieranie szkoły to trudna sprawa, więc dobrze się zastanów. Bardzo ładne jeansy!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wróciłaś! Dokładnie wiem co czujesz, gdy słyszysz te wszystkie relacje z koncertu na, którym nie mogłaś być a miałaś szanse. Mam tak samo.
    Śliczne zamówienie!
    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O wróciłaś;D Świetne zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten strój kapielowy! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się zdarzają częste przerwy w blogowaniu :) Świetne rzeczy zamówiłaś, jeansy dobrze wyglądają :>
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na post o twoich planach na przyszłość! :D
    Śliczny strój kąpielowy!
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na wybór szkoły średniej mam jeszcze rok :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny stroj kapielowy !

    http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Supi Post:) Poklikałam i obserwuje od dawna:)
    kllaudus.blogspot.com

    ps przyjmuje propozycje typu obs za obs:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne rzeczy i świetnie wyglądasz!
    Nie mogę się doczekać posta o życiu i przyszłej szkole <3
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. tak się cieszę kochana że wróciłaś. z podwójną siłą, ten post wymiata! na sesji wyglądasz profesjonalnie, oczywiście poklikałam we wszystkie linki i oczekuje kolejnych takich postów <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A i super, że wróciłas:) lubie takie informacje

    OdpowiedzUsuń
  16. jeansy świetne i świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładne zdjęcia, świetnie na nich wyszłaś! :)
    Czekam na kolejne posty i obserwuję :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, szczególnie podoba mi się ten T-shirt. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia pełne słońca :D
    +obserwuje :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra stylizacje i zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Ja również ostatnio chciałbym tylko spać i nic nie chciało mi się robić.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze ,że wróciłaś yhhh mi ten tydzień zleciał podobnie,no ale cóż.
    Świetne zdjęcia ! Robiłaś Sony alpha 58 ?
    Świetne *-*!
    Pozdrawiam !
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super że wróciłaś! Śliczne zdjęcia! Mi też nic się nie chciało robić. :/

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, te jeansy mi się naprawdę podobają :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Strój kąpielowy jest świetny, sama taki posiadam tylko inny kolor. A spodnie .. zakochałam się:)
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Strój kąpielowy jest nie ziemski :D
    Świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️