sobota, 27 lutego 2016

Zdrowa dieta i ćwiczenia. Zmotywuj się!

Postanowiłam, że zmienię coś w swoim życiu i zacznę ćwiczyć oraz zdrowo się odżywiać. Często szperałam w internecie szukając diety cud po której w miesiąc chudnie się dziesięć kilogramów. Nie mając szczególnie ułożonego planu żywienia ani planu treningowego starałam się ćwiczyć i jeść zdrowo oraz w małych ilościach. Wiedziałam że nie mogę przekroczyć 1500 kalorii, dlatego każdą rzecz którą zjadłam musiałam sprawdzać w internecie po czym wyliczać. Było to czasochłonne oraz nudne, ponieważ nie zawsze było w internecie napisane ile coś ma kalorii, dlatego szybko się zniechęciłam. Podziwiam osoby które cały czas to robią i jeszcze się im to nie znudziło, bo mnie to nie kręci. Wiem, że czasem trudno jest odmówić sobie słodyczy, ale czego się nie robi żeby lepiej wyglądać. W chwilach słabości najlepiej powiedzieć sobie no cóż albo zacznę ćwiczyć i będę w miarę dobrze wyglądać w wakacje albo będę jeść co popadnie i później na plaży chować się za ręcznikiem.



Wybór należy do mnie, a oczywiste jest to, że każdy z nas wybierze te pierwszą opcję, tylko gorzej będzie nam się za nią zabrać, bo w końcu powiedzieć jest łatwo, a trudniej już wykonać, bo przecież jak odmówić sobie tej kosteczki czekolady? Dobrze wiem że to nie jest łatwe, ale lepiej żyć przekonaniem że cel uświęca środki niż siedzieć w miejscu i nic nie robić, a później płakać na plaży i rozglądać się czy nikt na nas nie patrzy. Teraz chciałam wam trochę napisać o mojej szansie jaką właśnie dostałam. Otóż niedawno napisałam do bardzo miłego pana ze stronki Plany Treningowe. Nie miałam zbytniej nadziei na pozytywną odpowiedź, ale nie miałam nic do stracenia dlatego napisałam. Jestem zadowolona, że odważyłam się napisać, ponieważ nareszcie nie mam wymówek do siedzenia w miejscu, bo zazwyczaj najczęstszą było to że nie mam dobranego planu żywienia. Przechodząc do sedna pan zgodził się ułożyć dla mnie plan żywienia oraz plan treningowy z czego jestem mega zadowolona. Jako, że prowadzę bloga to również dla was, moich czytelników jest przygotowana mała niespodzianka. Każdy kto w wiadomości poda mój blog otrzyma zniżkę w wysokości pięciu złotych! To czas zabierać się za pracę jaką jest przestrzeganie diety oraz ćwiczenia. A na koniec zostawiam was zdjęciami, które być może zmotywują was do zmiany całego trybu życia i pomogą w osiągnięciu celu! A może to właśnie ten post zmotywuje was do działania!










32 komentarze:

  1. Mam 3 miesiące do lata i już się zmotywowałam do ćwiczeń.
    Damy radę! ♥

    Pozdrawiam, Marta
    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się pochwalić, że jak na razie trzymam się swoich celów i regularnie od samego początku roku pracuje nad sylwetką :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/02/piec-dusz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ćwiczę już od 2 miesięcy i pierwsze efekty zobaczyłam bardzo szybko :)
    Trzymam kciuki za ciebie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :)
    Zdjęcia cudne mam nadzieję że uda ci się osiągnąć takie efekty :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja na razie nie jem słodyczy ! Na czas postu haha
    Szczerze mówiąc jestem strasznym leniem i nie dam rady się zmotywować do ćwiczeń lub zmniejszenia ilości jedzenia XD

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za motywację i powodzenia ;*
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna motywacja! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ćwiczyć, ale mam na to mało czasu :/ Moja dieta jest normalna, ale jem o określonych godzinach.
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry post i fajnie go napisałaś, zdjecia jeszcze dodają kopa :)
    Do wakacji jeszcze trochę zostało na zmiany w sobie chyba w końcu zacznę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zaczęłam ćwiczyć :) Nawet wczoraj zrobiłam sobie godzinny trening cardio i jestem mega zadowolona :) Fajny post i powodzenia w ćwiczeniach :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wzięłam się za siebie i trzymam się w postanowieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ćwiczę od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super motywujący post! Ja jestem na diecie i ćwiczeniach już od miesiąca, na wakacje trzeba się wyrobić! :)
    Zapraszam do siebie
    http://luxlaviie.blogspot.com/2016/02/02_27.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowy styl życia jest cudowny. Możesz mi wierzyć na słowo! Oczywiście początki są trudne, ale jest to warte wszelkich wyrzeczeń. Ja właśnie kończę pisać komentarz i lecę biegać.
    Pozdrawiam,
    Rebeliantka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już od ponad 2 lat ćwiczę i zdrowo się odżywiam. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Ja doszłam do wniosku, że bez zdrowej diety nie mam co liczyć na zgrabną sylwetkę. Kiedyś twierdziłam, że te "70 % diety, 30% ćwiczeń" to bujda, ale okazuje się, że byłam w błędzie. Wystarczy zmeinić chociaż trochę nawyki żywieniowe, żeby się przekonać, że wcale nie tak ciężko jest zrzucić kilka kilo. Przede wszystkim jednak warto zacząć jeść regularnie to niesamowicie pomaga.
    Ja wciąż walczę z pokusami jakimi są słodycze i niezdrowe jedzenie, ale mam nadzieję, że w końcu naprawdę ograniczę spożywanie słodkości do minimum!
    Obserwuję ;)

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie z nowym rokiem się zmotywowałam i powróciłam do zdrowego trybu życia i ćwiczeń, niestety gdy przychodzi weekend mój chłopak zaburza moją "dietę" :D

    OdpowiedzUsuń
  20. takie posty zachęcają do zmienienia trybu życia na zdrowy :* :*
    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili :* :*

    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Motywacja, motywacja i jeszcze raz motywacja! To słowo kluczowe mojego komentarza. Często to właśnie takie wpisy motywują nas do dużych zmian w naszym życiu. Sprawiają, że zauważamy widzieć w nas coś co chcemy zmienić dla naszego wyglądu czy samopoczucia. Wiąże się to za równo z tymi dobrymi jak i gorszymi stronami ale to nie o to tutaj chodzi. Takie wpis powinny nas tylko i wyłącznie napędzać do działania i zmieniania naszego stylu życia. Świetny wpis! Pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo inspirujacy i motywujący post! Bardzo zachęca do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo motywujący post! Powodzenia :*
    oliv-liv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Postanowiłam od niedawna też zacząć zdrowo się odżywiać, zaczęłam chodzić z koleżanką na siłownie, planuje zrobić też podobnego posta:)
    motywujący post, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo motywujący post a także zdjęcia !!
    chyba spróbuje zacząc ćwiczyć przekonałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dobry i motywujący post ;)
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O to już mam motywację dzięki

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️