środa, 24 lutego 2016

To już koniec!

Tak, to już koniec. Paulina skończyła z blogiem definitywnie. Nie miała czasu żeby go prowadzić. Wiecie, dużo nauki, obowiązków, mało czasu, zdjęć i chęci. To wszystko wpłynęło na jej decyzję. Od teraz blog jest mój! Niedługo zmienię nazwę i pousuwam stare posty. Pewnie część z Was właśnie się zastanawia o co tu chodzi. Tak, dałaś się nabrać! Mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe ale jednak jakoś trzeba przyciągnąć uwagę czytelnika. Blog oczywiście nadal będzie prowadziła Paulina, a to jest zwykły post gościnny. Przechodząc do sedna, jestem Klaudia z blogu dryclaudia. KLIK!
Mój blog jest o hmm.. wszystkim? Znajdziecie tam chyba wszystko. Zaczynając od postów modowych do DIY, mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Bloga prowadzę krótko, jednak w tym okresie miałam kilkumiesięczną przerwę. Jednak wracam do systematyczności i ze zdwojoną siłą! Jeśli chcecie się dowiedzieć o mnie czegoś więcej to zapraszam do mnie lub na mojego aska (ask.fm/dryclaudia). A teraz zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z mojego bloga, miłego oglądania!












26 komentarzy:

  1. Wydajesz się mega pozytywną osobą i z chęcią odwiedzę Twojego bloga! :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem obserwatorką Twojego bloga i serio przestraszyłam się, że odchodzisz... Bloga Klaudii odwiedzę skoro Go polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o a co to za niespodziewany post haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z poczatku sie wystraszyłam ze koniec z tym blogiem :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A juz się przestraszyłam! Zaraz zaglądam do Ciebie :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystraszyłaś mnie haha, cudowne zdjęcia. Już do ciebie zaglądam.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się przestraszyłam :) Lece do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bylas w Tatrach! Strasznie zazdroszcze. Zawsze chcialam tam pojechac a jakos nigdy nie mialam okazji. Moze kiedys. Kilka razy bylam na Twoim blogu, bardzo na nim przytulnie :) Ladne zdjecia :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. heheh dałam się nabrać nie powiem :D
    super zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, początek posta sprawił, że omal nie spadłam z krzesła. ;D <3 Ciekawa notka. ;3

    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejść w linki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post oraz śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam Viknarshion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post, zdjecia prześliczne i ciekawe. Pozdrawiam :)
    http://wiktorialenik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jesteś, będę tutaj chętnie wpadac ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah, fajne przywitanie :D Wpadnę ;)
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz ☺
    Mój blog: http://smiechlemse.blogspot.com
    Zapraszam😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia!
    Było by mi miło jak byś
    wpadła na mojego bloga i
    zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post jak i zdjęcia ;) Pozdrawiam ;)
    hubertkuc.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jezu wsytraszylam sie haha. Świetne zdjęcia i super post. Masz mega śliczną twarz. A co do Tatr to miszkam obok haha jak jeszcze raz przyjedziesz to napisz heheh
    Ogólnie post bardzo ciekawy jak i cały blog! Czym robisz zdjęcia? Mają mega jakość. Zapraszam do mnie!:) :
    http://marlenaishappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, zdjęcia robie nikonem 3100 :)

      Usuń
  19. Ciekawy blog ;) Zajrzę ;) Poczytam :P

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi sie podobają twoje stylizacje i zdjecia! ♥


    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha, przestraszyłam się tym wstępem! Na pewno wpadnę na bloga! Śliczne zdjęcia. :)

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Myślę, że blog prowadzony w pojedynkę ma większe szanse na sukces :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  24. kochanie, nie koniec tylko dopiero początek :) Wszystko się zaczyna, będziesz miała wieksze szanse, że pokochają ludzie twojego bloga niz we dwójkę taka moja opinia. śliczne zdj <3

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️