środa, 10 lutego 2016

Pielęgnacja włosów- Moje top pięć produktów do pielęgnacji

W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać moje top pięć kosmetyków, które stosuję do codziennej pielęgnacji włosów. Większość z tych rzeczy stosuję codziennie, a resztę co drugi dzień, ponieważ moje włosy nie musza być myte codziennie i wystarczy, że myję głowę co drugi dzień. Te produkty aktualnie są moimi niezbędnikami w pielęgnacji włosów i postanowiłam, że podzielę się z wami tymi produktami.




1. Odżywka Jantar z wyciągiem z bursztynu
Kusząca cena, przyjemny zapach i dość duże opakowanie to tylko kilka atutów tego produktu. U mnie sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ stosując ją mogę myć głowę rzadziej i do tego nie obciąża ona włosów co jest jej wielkim plusem. Lubie jej zapach i jest ona w dobrej cenie, ponieważ w drogerii w moim mieście kosztuje ona ok. 9 zł złotych a w aptece około 15 zł. Używając ją widziałam, że włosy szybciej mi rosły i mniej wypadały. Niestety jest w niepraktycznym opakowaniu i trudno rozprowadza się ją na głowie. Najlepiej przelać ją do jakiegoś pojemnika z dozownikiem i wtedy będzie łatwiej stosować te produkt. Polecam rownież zajrzeć na tą stronę, gdzie dowiecie się jak wybierać apteki  http://drogadosiebie.pl/apteka-internetowa/



2. Seboradin lotion
Te wcierkę stosuje od niedawna i to dla mnie jest produkt numer jeden, ponieważ ma ładny zapach, nie przetłuszcza włosów i nie robi ich takich jakby ciężkich. Po niej moje włosy zaczęły rosnąć szybciej.  Jest duża dlatego starcza na długo i do tego ma dozownik dlatego łatwiej mi się nią rozprowadza produkt na skórze głowy. Cena nie jest zła, ponieważ w aptece lotion kosztuje 23 złote, ale gdy byłam w innej aptece to kosztowała 35, dlatego trzeba szukać miejsca gdzie będzie najtaniej.



3. Odzywka Ziaja
Odżywka ma ładny zapach i jest pojemna. Wystarcza mi na wiele użyć i jest w przystępnej cenie ponieważ waha się od 4 zł do 8 zł. Rozprowadza się ją na mokre włosy, czeka od trzech do pięciu minut i zmywa. Zazwyczaj stosuję ją na moje włosy i widzę, że wtedy są bardziej puszyste i lepiej się układają. Potem gdy włosy już mi wyschną to zapach tego produktu utrzymuje się na nich co dla mnie jest wielkim plusem, ponieważ szampon, który używał nie ma zbyt ładnego zapachu.



4. Szampon seboradin
Lubię myć głowę tym szamponem, ponieważ wtedy moje włosy zachowują dłużej świeżość. Szampon jest do włosów suchych i zniszczonych farbowaniem oraz modelowaniem. Nie farbowałam nigdy włosów ale często używam prostownicy i suszarki, dlatego moje włosy są zniszczone i suche. Po umyciu głowy tym szamponem zauważyłam że włosy są bardziej puszyste i łatwiej mi się je rozczesuje. Tak jak przy poprzednim punkcie pisałam mój szampon nie ma ładnego zapachu i chodziło tu własnie o ten szampon. Jego zapach jest intensywny i mi się nie podoba, dlatego stosuje go z odżywką. W aptece kosztuje on około 25 złotych i starcza na długo, dlatego opłaca się go kupić.



5. Witalsss plus- Skrzyp optima
Tabletki z biedronki do codziennego stosowania w pielęgnacji skóry, włosów i paznokci. Codziennie zaleca się brać dwie kapsułki, czyli jedna rano i jedna wieczorem. Dawno nie stosowałam tego produktu, ponieważ nie miałam czasu i często zapominałam, ale znowu zaczęłam go stosować. trudno jest powiedzieć czy widzi się efekty po jednym produkcie jeśli stosuje się wiele innych jednocześnie. Biorę je, ponieważ czasem pielęgnacja włosów od zewnątrz nie wystarcza i trzeba wspomagać się różnymi tabletkami. Są one niedrogie, ponieważ z tego co pamiętam to kosztują dziesięć złotych, a warto zaopatrzyć się takie rzeczy jeśli chcemy żeby nasze włosy rosły szybciej.


21 komentarzy:

  1. Używam tej odżywki z firmy Jantar i jest świetna *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupiłam oliwkową maskę do włosów z Ziaji, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, ze dbasz o włoski. Ja używam tylko szamponu, odzywki i olejku ;D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobrze ze tak dbasz o swoje piekne włoski
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcierkę Seboradin muszę wypróbować na sobie :) Mam ostatnio problem z wypadaniem włosów, może ona by pomogła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą odżywki z Jantar i jest świetna :)
    Używam tej odżywki z firmy Jantar i jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. jantar to dla mnie podstawa! zaciekawiłaś mnie też odżywką z ziaji i chyba ją kupię w najbliższym czasie ;)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze że dbasz o włosy *-*
    Może kupię sobie ten olejek ^-^
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kosmetyki do pielęgnacji włosów.
    Na pewno wykorzystam niektóre z nich :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo, że włosy myję tylko i wyłącznie szamponem dla dzieci i nic z nimi nie robię, to bardzo mnie zainteresowała odżywka z wyciągiem z bursztynu :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze interesowało mnie działanie tej wcierki z Jantar ^^ mocno urosły ci po niej włosy ?;) Słyszałam o niej wiele pochlebnych opinii ^^.
    A tak poza tym,super post ^^Na pewno jakiegoś z danych kosmetyków wypróbuję ;) http://lifeofeyeteenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Seboradin Lotion jest najlepszy! Też go używam, i jestem zadowolona. Wypróbuję ten szampon, bo dalej szukam takiego idealnego, ale niestety każdy ma jakieś "Ale" ;p Jednak zaryzykuję i kupię ten skoro polecasz ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnej z tych rzeczy nie używałam, ale na pewno w niedługim czasie kupię odżywkę Jantar z wyciągiem z bursztynu i seboradin lotion. Ja też myję włosy co 2 dni.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/i-am-amateur.html
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa odżywki Ziaja :)

    Zapraszam do mnie http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog! Widać, że wkładasz w niego naprawdę dużo serca!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Karolina

    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. może w końcu, zacznę dbać o swoje włosy, Przydatny post licze na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę SE kupić odżywkę z jantaru..
    Zapraszam do mnie
    stylzyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam odżywek z kallos.
    Myje dwa razy włosy, po czym nakładam o kreatynę lub aloes i spłukuje, chyba tylko to rzeczywiście regeneruje moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam tych odżywek :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij a również cię zaobserwuję :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiła mnie ta odżywka Jantar. Muszę ją wypróbować.
    Mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️