sobota, 20 lutego 2016

Mam pasje, czyli trochę o blogu

Potrafię cały dzień siedzieć przy komputerze i czekać na nowy komentarz lub nie spać do 3 w nocy i pisać posty gdy mam "natchnienie". Potrafię też w największy mróz ściągnąć kurtkę i pozować do zdjęć i choć robię to od ponad pół roku, to jeszcze mi się to nie znudziło, a więc czy mogę blogowanie nazwać swoją pasja? Czy to wystarczy żeby nazwać się prawdziwym blogerem? Każdy potrafi przesiedzieć kilka godzin przed komputerem, robić zdjęcia kiedy jest zimno i pisać posty do trzeciej w nocy, ale nie każdy czerpie z tego przyjemność. Każdy z nas może to robić, ale tylko osoba, która ma w tym swoją pasje będzie robić to z uśmiechem na twarzy. Wiem, że blog jest tym czemu potrafię poświecić wiele czasu i zawsze znajdzie się na niego chwila, a nawet więcej. Lubię pisać posty o trzeciej w nocy, bo wtedy mam największa wenę twórcza i potrafię napisać jeden po drugim, ale zdarzają się też takie dni, kiedy nie jestem w stanie niczego napisać, ponieważ nic nie przychodzi mi do głowy. Zapewne każdy miał taki czas kiedy nie był w stanie nic napisać i moim zdaniem jest to normalne.














Lubię robić zdjęcia i do nich pozować, bo sprawia mi to wielką przyjemność. Inni potrafią powiedzieć, że wystarczy porobić kilka zdjęć telefonem i napisać szybko post, którego skomentuje ze 100 osób. Takie osoby najwidoczniej nie prowadziły nigdy bloga a jeśli to robiły to już wiadomo, na jakim był on poziomie i jak on wyglądał. Zwykły post na blogu zajmuje dużo czasu i jeśli nie jest pisany tylko po to żeby coś dodać bo terminy nas gonią to na prawdę trzeba się nad nim napracować. Treść zajmuje najwięcej czasu, ponieważ najpierw zaczyna się od pomysłu, a później dopiero samego pisania. Najgorsze jest dopracowywanie treści i poprawianie błędów ortograficznych oraz stylistycznych, bo to zajmuje najwięcej czasu. Później są zdjęcia i wbrew pozorom nie jest to wcale takie łatwe, ponieważ czasem zdarza się sytuacja kiedy ze stu zdjęć potrafimy wybrać jedynie jedno które nadawałoby się do opublikowania, bo reszta jest rozmazana albo nam się nie podoba. Wiem, że pomimo tak wielu obowiązków jest również dużo przyjemności z prowadzenia bloga, a jedną z nich jest czytanie komentarzy osób, które widać że przeczytały post i chcą się na jego temat wypowiedzieć. Są też te złe strony bloga, a jest nią fala hejtu jaką często dostajemy od innych osób. Zakładając bloga trzeba mieć świadomość tego, że zawsze znajdzie się taka osoba, której nie będzie się podobało to czym się zajmujemy, lub co robimy. Pamiętaj, że jeśli zakładasz bloga bo robi to dużo osób lub z chęci dostawania darmowych ubrań czy kosmetyków to nie można tego nazwać pasją. Za każdym razem trzeba zadać sobie pytanie, czy to co robisz daje ci poczucie szczęścia i czy robisz to bezinteresownie. Dodatkowo trochę pokombinowałam z przerabianiem zdjęć i tym razem dodałam przerobione na dwa sposoby. Mam nadzieję, że podobają wam się moje przeróbki.







39 komentarzy:

  1. dobrze napisane! najlepiej jest robic wszystko z pasji a nie, że coś jest modne. A fala hejtu to zawsze wynik zazdrości!
    świetne zdjęcia ;)

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze staram się dopracowywać swoje posty tak, aby dla mnie były idealne i żebym wiedziała że dałam z siebie wszystko. Każde zdjęcie musi być starannie zrobione, dobrane i wstawione. Wszystko na tip top. I sprawia mi to wszystko mega przyjemność <3

    pozdrawiam http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Widać, że wkładasz w swoje notki dużo energii i blogowanie jest Twoją pasją. <3 Tak trzymaj! Super zdjęcia, wyglądasz bosko! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, ze blogowanie to Twoja pasja <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! Bardzo podobają mi się twoje posty i stylizację , myślę że znajdziesz czas i obczaisz może naszego bloga , ale dopiero zaczełyśmy blogować , może obserwacja za obserwacje ?
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że na prawdę kochasz to co robisz ;) I na prawdę dobrze ci to wychodzi :) Zdjęcia ładne :*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie zdjęcia i prawdziwy post:)
    Pomysł to już połowa sukcesu, resztą jest przelanie go na 'papier' i poprawki:)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze powtarzam, że trzeba robić to, co się kocha, a nie to, co jest modne. :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo trafny tekst. Najważniejsze to blogować z pasji,a takie rzeczy jak współpraca czy inne korzyści są tylko dodatkiem.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane! Niektórzy niestety nie zdają sobie sprawy jak wiele czasu blogerzy poświęcają swojemu blogowi.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! Wiesz co kochasz i to jest super!:)
    Będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać ze to kochasz :)

    http://fashionandbeautyzuu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow naprawdę świetny wpis. Po przeczytaniu widać że jesteś blogerem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Post jest mega! Zdjęcia to samo! Super piszesz i widać że blog coś dla ciebie znaczy😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze napisane, mi też się najlepiej pisze w nocy :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog i tekst :))
    Zostane tu na dłużej :D
    Zapraszam do siebie moja-pasja2.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozumiem Cię w 100%, bo sama bloga prowadzę. Może mam trochę łatwiej, bo nie dodaję tam swoich zdjęć. Też czasem mam takie dni, że chciałabym coś napisać, ale post się nie klei i po prostu go usuwam.
    Życzę Ci, żeby blog nadal był twoja pasją i żebyś dzięki niemu spełniała swoje marzenia :)
    Pozdrawiam
    oczymakibica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjecia slicze tak jak ty :) swietny post

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty jesteś śliczna <3 Mam nadzieję że też kiedyś rozkręcę tak swojego bloga jak ty.
    Jakbyś chciała to zapraszam na http://adrcosmetic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post! :*
    Zapraszam do siebie:
    http://ladyscharlotte.blogspot.com/2016/02/grey-town.html#

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Oby tak dalej!
    Było by mi miło jak byś wpadła
    na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się. Ci co nie mieli nigdy bloga nie wiedzą jakie to uczucie :D Może nie siedzę do 3, ale do 2 parę razy się zdarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z tobą. Najważniejsze jest żeby lubić to co się robi. Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam również do mnie ;)
    http://xxveroniqqaxx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to napisałaś. Blog jest dla mnie pasją już od kilku lat :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że podchodzisz do tego z pasją.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz przepiekne włosy. :)
    Co do obserwacji,to mam cię w gronie już od dawna. Jeśli spodoba ci się mój blog to zapraszam do zaobserwowania. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/neonowa-kurtka.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie rozumiem ludzi którzy hejtują blogerów, za to ,że mają korzyści a nic nie robią. Na twoim przykładzie np. widać ile pracy, czasu i wysiłku wkładasz w prowadzenie bloga. Obserwuję cię, i gratuluję 500 obserwatorów! Będę czytać. Śliczne zdjęcia, świetnie przerobione.

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz bardzo dużo racji. Ja np. Prosta napiszę szybko, bo mam akurat wene, a zdjęcia zajmują mi najwięcej czasu, bo to jest właśnie moja pasja. Potrafię godzinami siedzieć przed aparatem i robić zdjęcia jeden rzeczy do póki baterie sie nie rozladuja.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post:)
    super wloski i zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać, że blogowanie i fotografia bardzo dużo dla Ciebie znaczą! Tak jak dla mnie ♥
    Śliczny wygląd! Obserwuję od dawna.

    >> pozytywnikk.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam podobnie czasami napiszę kilka postów w jeden dzień i mam na zapas ;d ale jestem już w trzeciej klasie technikum i nie raz mam tyle nauki, że się nie wyrabiam, a byle czego nie chce wrzucać :)
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze dodaje posty jak mam więcej czasu bo lubie je dopracować. :)

    Dopiero zaczynam, wyrazisz swoją opinie w komentarzu?Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, jak ja napiszę post to potrafię sprawdzać co minutę czy może ktoś, coś napisał. Drzemie w nas prawdziwy duch bloga.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post, miło się czytało i widać że prowadząc tego bloga wkładasz w to serce. Pozdrawiam


    michalinaslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog i post:) obserwuje i pozdrawiam ;)

    mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Blogowanie jest bardzo pracochłonne, ale również niesamowicie satysfakcjonujące! :)

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️