sobota, 30 stycznia 2016

LBA- Liebster blog award

Niedawno dostałam nominacje do LBA od bloga Jamaican trip oraz NikA's blog, dlatego postanowiłam na nie odpowiedzieć. Nominowały mnie dwa blogi, dlatego odpowiedzi są tak "skonstruowane", że raz odpowiadam na pytanie od jednej blogerki a potem od drugiej.




1. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Najważniejsza w życiu jest dla mnie rodzina i wszystkie te osoby które są przy mnie i mnie wspierają oraz pomagają. To jest właśnie najważniejsze w życiu, mieć przy sobie ludzi którzy nas kochają.

2. W jakim celu zaczęłaś używać internetu?
Już nawet nie pamiętam, w końcu gdy zaczęłam używać to byłam jeszcze małym dzieckiem.


3. Twój życiowy cel to?
Moim życiowym celem jest osiągnąć sukces w życiu i być po prosu szczęśliwą osobą. Jestem przekonana, że wszystko się dobrze ułoży i w przyszłości nie będę miała żadnych problemów, a przeciwności losu będę pokonywać z uśmiechem na twarzy.

4. Co najgorzej wspominasz z dzieciństwa?
Szczerze mówiąc to mało pamiętam z dzieciństwa. Nie przypominam sobie żadnych złych rzeczy z czasu kiedy byłam małym dzieckiem. Wszystkie wspomnienia które mam w głowie są dobre i to może dlatego ze nie lubię zapamiętywać złych rzeczy.


5. Co kochasz?
Kocham moją rodzinę, bo rodzina to przecież najważniejsza rzecz w życiu.  Kocham też blogować, bo to jest moja wielką pasją i poświęcam temu bardzo dużo czasu.

6. Ile wynosiła Twoja najwyższa średnia?
Moja najwyższa średnia to około 4.30 jeśli się nie mylę i miałam ją w 6 klasie.  Nigdy nie uczyłam się na tyle dobrze żeby zakończyć klasę z świadectwem z paskiem.


7. Jak opisałabyś swój charakter
Wiele razy słyszałam, że mam trudny charakter i nie potrafię się dogadać. Zawsze wierzyłam w to, że wystarczy porozmawiać na spokojnie w cztery oczy niż robić sobie na złość i cały czas ze sobą żyć jak pies z kotem. Potrafię wysłuchać i doradzić, ale też sama potrzebuję czasami po prostu wysłuchania mnie. Nie odmawiam pomocy, ale też nie lubię być wykorzystywana. Jestem też zmienna, mam cały czas inne plany, marzenia i pomysły. Humor potrafię zmienić w sekundę, wystarczy, że coś złego się przy mnie powie a zaraz zmieniam nastawienie i czasem nawet potrafię być nie do zniesienia.

8. Uważasz, że powinno się oceniać książkę po okładce?
Moim zdaniem nie powinno się oceniać książki po okładce. Nie powinniśmy oceniać kogoś za jego wygląd, bo nikt nie rodzi się idealny. Każdy jest piękny na swój sposób. Mi samej zdarzy się czasem ocenić osobę po jej wyglądzie, ale staram się tego nie robić i czasami powinnam ugryźć się w język, bo przecież każdy ma uczucia i zasługuje na szacunek.


9. Czy masz idola?
Tak, mam idola i jest nim Olly, czyli Oliver Alexander Thornton. Piosenkarz i aktor oraz wokalista w zespole Years and years. Jego piosenki są smutne i chyba za a to lubię je najbardziej. Chciałam pojechać na koncert zespołu, ale niestety jest w Warszawie, a to za daleko jak dla mnie. Aktualnie czekam aż przyjadą trochę bliżej mnie i mam nadzieję, że po wakacjach będą w Polsce.

10. Co byś zrobiła gdyby na tydzień odcięto cię od telefonu internetu i tv?
Praktycznie nie zrobiłabym nic. Gdyby było to w czasie ferii to zapewne wychodziłabym na dwór i spotykała się ze znajomymi, a gdyby było to w czasie szkolnym to po przyjściu ze szkoły położyłabym się i leżała resztę dnia. W końcu bez telefonu internetu i telewizji też można żyć.


11. Gdybyś miała jeść tą samą rzecz do końca życia co by to było? 
Nie mam pojęcia i tak wszystko co bym wybrała po jakimś czasie by mi się przejadło i gdy tylko bym a to spojrzała to na pewno nie chciałoby mi się tego jeść.


                                                                          KLIK       KLIK       KLIK        KLIK       KLIK
                                                        Podaj cenę 2 rzeczy a w następnym poście polecę twojego bloga
                         Przypominam również o konkursie w którym nadal możecie wziąć udział! Konkurs klik

32 komentarze:

  1. ale masz śliczne włosy i koszulę! najlepsza:)
    podoba mi się odpowiedź na pytanie 10. Jak ktoś mi zabierze telefon (np. mama w celu kary) jestem zła i nic nie chcę robić. Chyba jestem już uzależniona:D

    U mnie nowy post: TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel - 9.88 zł
    Okulary - 6.89 zł

    Śliczne zdjęcia oraz super post :*

    kasiagenderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękną stylówkę. Uwielbiam czerwone koszule i parki. :*
    Obserwujemy? :)
    Zapraszam również na wyprzedaż szafy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje nominacji :) mi tez ludzie mowia, ze mam trudny charakter i czesto jestem chamska chociaz ja tak tego nie odbieram. Po prostu lubie mowic ludziom to co mysle niz oklamywac ich. No coz taka jestem. :)
    Sliczna koszula ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie również najważniejsza jest rodzina, świetny tag,
    Suuper blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, jeden z niewielu blogów który nie zawiera błędów interpunkcyjnych. Piękna modelka, pozdrawiam serdecznie Mariusz Morawski - Recenzent http://ksiazkinawieczor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi:)
    2. 2.28$
    5. 6.44$
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi. Można się wiele dowiedzieć o Tobie i zauważyłam, że mamy wiele wspólnego. :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi i śliczne zdjęcia :* :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytając stwierdzam że jesteśmy trochę podobne :) Tez kocham Olly'ego i cały zespół Years & Years . Jade na och koncert i się już doczekać nie mogę *.* Mam nadzieje że przyjadą jeszcze raz i będziesz mogła również pojechać :***

    dodaje do obs:)
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    Uważaj na to, jak piszesz, gubisz przecinki, a niekiedy i sens zdania. Jest całkiem w porządku, ale można popracować. Uczciwie kliknęłam w linki, dwie losowe ceny to 1.59$ i 2.28$.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.59; 2.28, 2.08; 2.15; 6.44 $

    Takie posty to świetna sprawa, bardzo łatwo można poznać autora bloga ;)
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super odpowiedzi. Rodzina jest najważniejsza.Masz rację.:D
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne odpowiedzi :)
    Śliczna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba twój post i ogółem twój blog, na pewno będę częściej wpadać!
    Co do odpowiedzi to widać, że jesteś wartością osobą. Dla mnie też najważniejsze jest aby w przyszłości być po prostu szczęśliwą!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look :)
    Piękne masz włosy, takie... naturalne :*
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, bardzo naturalne :)

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja średnia też była tak ok. 4.30 najwyższa :D

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super :) bardzo mi sie to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nigdy nie miałam paska :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia! Bardzo lubię LBA, bo można się sporo dowiedzieć o blogerze. Podoba mi się, że nie odpowiadałaś jednym słowem jak co niektórzy tylko dawałaś takie bardziej wyczerpujące odpowiedzi. Miło się czytało :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia !! :) ładna koszula ♥♥
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe odpowiedzi na pytania! Super zdjęcia! Mega mi się podoba ta koszula. Sama mam podobną. Pozdrawiam! http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. mega odpowiedzi, swietnie wygladasz! tez uwielbiam y&y!! :)

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post - piękna modelka, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie koszule jak ya na zdjęciu
    Zapraszam na
    Maquillageprofille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️