wtorek, 29 grudnia 2015

Pierwsza paczka od Dresslink

Niedawno przyszła do mnie pierwsza paczka ze sklepu dresslink. Jest to moja pierwsza współpraca, dlatego postanowiłam, że podzielę się z wami moją opinią na temat tego sklepu. na początku wystarczyło zrobić post o ich sklepie, za którego dostaje sie 25 dolarów do wykorzystania w ich sklepie. Zamówiłam sobie 4 ubrania, ale jedna bluzka była za mała, a sweterek za duży. Za przesyłką czekałam 15 dni, ponieważ wybrałam najtańsza przesyłkę. Ubrania przyszły S dużej paczce i każde z nich było zapakowane osobno. Ubrania nie są drogie, tylko przesyłka kosztowała około dziesięć dolarów, dlatego ciuchy musiałam wybierać oszczędnie. Jakosc jest dobra, a wygląd na żywo nie różni sie od zdjeć na ich stronce. Jedyne zastrzeżenia mam do sweterka, ponieważ pachniał chińszczyzną i jakimiś wybielaczami, farbami, na prawdę trudno to opisać. Wydzielał bardzo intensywny zapach i przez kilka dni musiał przeleżeć na wieszaku. Po wypraniu na szczęście już nic nie czuć. Ogolnie to sklep mi się podoba i mam zamiar zamówić jeszcze kilka rzeczy, które od jakiegoś czasu mam na oku. 




Bluza z nadrukiem superman. Ma ona miły w dotyku materiał i od drugiej bluzy różni sie tylko kolorem i nadrukiem, ponieważ wielkosc, krój i materiał jest identyczny. Materiał trochę mnie zawiódł, ponieważ oczekiwałam że będzie ona bluzą którą będę mogła ubrać na chłodniejsze dni. Jest ona uniwersalna i niestety nie każdy się w nią wciśnie. Byłam przekonana, ze będzie ona trochę większa, ale na szczęście jest na mnie dobra.  


                                                                         ❤️BLUZA KLIK ❤️

Czarna bluza z napisem "1985" Szczerze mówiąc to nie wiem co oznacza ten rok, ale zamówiłam sobie ją, ponieważ spodobała mi się. Materiał również jest miły w dotyku a bluza nadaje sie nawet na cieplejsze dni. Ma uniwersalny rozmiar i nie jest zbyt wielka. Moim daniem mogliby wprowadzić rozmiary, ponieważ nie na każdego będzie ona dobra, a ja wolałabym żeby była trochę większa. Nadruk bluzy na szczęście nie spiera się jak na razie przy praniu co jest wielkim plusem.



                                                                                            ❤️BLUZA KLIK ❤️
                                                          Tu macie też linki do ubrań które są na mnie nie dobre :)
                                                                                           ❤️KLIK❤️        ❤️KLIK❤️
Niedawno udzieliłam krótkiego wywiadu (Jeśli tak to można nazwać. W końcu wywiadu udzielają osoby sławne, hehe)  blogerce na temat mojego bloga i życia. Zapraszam was do przeczytania jej posta! :) wywiad ❤️KLIK❤️

35 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy.Gratuluję współpracy :-D

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Współpraca z Dresslink jest na prawdę fajna! Dostałam już od nich 3 lub 4 paczki i zawsze byłam zadowolona! Gratuluję współpracy i oby była jak najdłuższa :)
    http://aprzybulowska.blogspot.com/2015/12/swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  3. te koszulki są super *-* :)Gratuluję współpracy :) podoba mi się strasznie twój blog, wygląd i to jak piszesz :) leci do obs ;p
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach rzeczy prezentują się bardzo ładnie, poklikałam i mam nadzieję, że pomogę ci w jakimś małym stopniu w utrzymaniu współpracy :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety z nimi nie wspołpracuje ale świetne rzeczy.Poklikane!
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne rzeczy,gratuluje współpracy :)

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki ! :)
    Naprawdę bardzo mi sie podobają , ale najbardziej czarna bluza ;)
    Nie drogie a naprawdę fajnie ;)
    Oby jak najwięcej współprac i fajnych ciuszków :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://deviare-e.blogspot.com
    Dopiero zaczynam ;) I chętnie wymienię sie obserwacjami :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :) Ja też z nimi współpracuję, jednak zamawiam sobie różne dodatki, pędzle, torebki i jestem mega zadowolona :) Poklikałam :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz,skomentujesz, poklikasz albo zostaniesz na stałe :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Życzę jeszcze więcej współprac!
    Zapraszam do mnie!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ta bluza bardzo mi sie podoba
    poklikałam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy! Super posty , fajny klimat bloga trzymaj tak dalej ! :)

    madeline-blogx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ciuchy ;) Gratuluję współpracy :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczna jest ta druga bluzka <3 !

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Udał ci się zakup. Czasem można trafić na naprawdę okropne rzeczy. Gdyby nie tak droga przesyłka zapewne też bym coś zamówiła.

    Zapraszam do mnie : http://casanovella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :3 Za niedługo będę zamawiać ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bluzki. Bardzo ładne zdjecia.
    Zazdorsze współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że udało Ci się trafić na rzeczy, które wyglądają jak na zdjęciach. Czarna bluza chyba bardziej mi się podoba.:)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie ta bluzka w sUpermena bardzo mi sie podoba! Życze miłej współpracy z tą firmą!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również współpracuję z tą firmą i ubrania są na prawdę fajne :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy ;) najbardziej spodobała mi się czarna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję współpracy mi też ta firma się podoba, a najbardziej podoba mi się czarna koszulka
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta niebieska bluza jest świetna :)

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja słyszałam bardzo dużo negatywnych opinii na temat tych azjatyckich sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ubrania wydają się być na prawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się że doczekałaś się swojej 1 współpracy :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  26. Również z nimi wspólpracuję, mam tą samą bluzę co ty tylko w czerwonym kolorze. Sama się zastanawiałam co oznaczają te liczby :)

    m-artyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudny blog ;)
    super fotki ;*

    Poniżej mój blog:
    http://maaziix33.blogspot.com/
    Zapraszam! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwyke fotogeniczna dziewczyna 💪

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam tą bluzę "1985" tylko że białą ! :*
    super zamówienie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweter. O co chodzi z tymi współpracami? Przepraszam nie wiem o co chodzi heh, niedawno zaczęłam z blogowaniem :) Możesz odpisać? Prooszę xd
    Obserwuje, może rewanż? :)
    ninithy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że blogger dostaje ubrania, które później albo recenzuje albo pokazuje w swoich postach :)

      Usuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️