sobota, 5 grudnia 2015

#DDOB tag

Tym razem przychodzę do was z wyzwaniem jakie postawiły nam ambasadorki ddobinsta, a mianowicie ddob tag. W piątek dotarła do mnie ich cudowna bluzeczka, którą wygrałam w konkursie na najaktywniejszego fana na facebooku. Bałam się że nie będzie w moim rozmiarze, ale na szczęście pasuje i bardzo mi się podoba. Jestem zadowolona, ponieważ bardzo lubię ten portal oraz jego ambasadorki. Odpowiedzi na pytania mogą się wam wydawać dziwne, dlatego weźcie kubek z ulubioną herbatą i rozsiądźcie się wygodnie, bo przedstawiam wam mój DDOB tag!





1. Czym jest dla Ciebie piękno? 
Piękno to coś związane z naturą. Natura sama w sobie jest przecież piękna i niesamowita. Piękno to coś takiego co nie posiada skali i nic mu nie może dorównać. Piękno kryje się w każdym człowieku.
2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą" Ten cytat zawsze daje mi dużo do myślenia. Nigdy nie wiadomo kiedy kiedy dana osoba przestanie żyć w tym świecie, dlatego powinniśmy szanować się wzajemnie i być do siebie dobrym żeby potem nie żałować swoich decyzji względem drugiej osoby.
3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Mój sposób na udany poranek to ustawienie ulubionej piosenki na budzik, która da nam zastrzyk energii. Jeśli tego dnia idziemy do szkoły to dobrze jest przyszykować wszystko dzień przed, żeby rano mieć chwilę dla siebie .Oczywiście nie zapominajcie o wypiciu ulubionej kawy lub herbaty i zjedzeniu pożywnego śniadania!





4. Robisz makijaż codziennie? 
Nie mam potrzeby malowania się dzień w dzień, zazwyczaj robię to gdy gdzieś wychodzę oraz gdy mam zamiar zrobić zdjęcia. Nie chcę niszczyć dobie mojej młodej twarzy kosmetykami, dlatego rzadko się maluję.
5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Nie mam ulubionej marki kosmetycznej kupuje kosmetyki z rożnych firm i niekoniecznie zwracam uwagę na markę.
6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Moja kosmetyczka składa się z tuszu do rzęs, eyeliner'a i podkładu. Oczywiście znajdzie się tam też pełno wsuwek, małych gumek i spinek. Chyba muszę trochę posprzątać w mojej kosmetyczce.




7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji? 
 Inspiracji najczęściej szukam na instagramie gdzie są profile, które maja na celu zainspirować nas. Często też szukam inspiracji na ciekawych blogach, które obserwuje i z chęcią czytam.
8. Jakie trzy rzeczy chciałabyś zmienić na świecie?
Pierwsza rzecz jaką chciałabym zmienić byliby ludzie, którzy rządzą w Polsce. Te wszystkie partie polityczne, prezydenta itp. po prostu wyrzuciłabym. Chciałabym stworzyć wszystko od nowa i pozbierać ludzi którzy są mądrzy i chcą zrobić coś dla tego kraju, oczywiście nikt nie powinien się znać, bo wtedy zaczynają się konflikty i walka o dojście do władzy.
Druga rzeczą jaka chciałabym zmienić to nienawiść która kierujemy do ludzi, mających inny kolor skory włosów czy budowę ciała. Każdy z nas urodził się inny i wygląda inaczej, ale wszyscy jesteśmy ludźmi i zasługujemy na wzajemny szacunek.
Trzecia rzeczą jest to że chciałabym żeby po prostu było mniej wojen, to jest oczywiste ze kiedyś może to nas dotknąć jako mały kraj. Nie jesteśmy silnym krajem i w porównaniu do Rosji to jesteśmy wręcz bezbronni.
Uh, trochę rozpisałam się o tych problemach świata.
9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś w sobie zmienić?
Lubię w sobie to ze pomimo przeszkód dążę do wyznaczonego przeze mnie celu. Nie poddaje sie w połowie i nie zostawiam tego na potem. Moja zła cecha jest nadmierna ciekawość. Wszystko muszę wiedzieć i wszędzie uczestniczyć, co później wpływa niekorzystnie na moja sytuacje, ponieważ tam gdzie kłótnia tam jest Paulina.
10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Wydaje mi się, że wystarczy wierzyć w to że jest się pięknym takim jakim się jest i wtedy nie będzie problemu z zaakceptowaniem siebie.




11. Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałabyś użyć którejś z tych opcji? 

Zdecydowanie tak! Chciałabym cofnąć czas do pierwszej klasy podstawówki żeby mieć dużo lepsze oceny! Wiem ze to jest trochę głupie, ale zawsze chciałam miećdobre oceny, ale niekoniecznie chciało mi się uczyć.
12. Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?
Najodpowiedniejsze trzy słowa którymi mogłabym opisać moje życie to "Jedna wielka niewiadoma". Raz jest dobrze raz jest źle, ale to przecież normalne u nastolatki.
13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Pomysł wziął się z bloga Łucji Wojtachy, ponieważ kiedyś była dla mnie takim małym autorytetem i podobało mi się to co ona robiła. Założyłam bloga, bo bardzo mnie ciekawiło robienie zdjęć oraz pisanie postów, a teraz jest to moją pasją.
14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Codziennie wchodzę na bloga i aktywnie w nim uczestniczę oraz odwiedzam blogi innych dziewczyn, dlatego trochę czasu poświęcam. Nie ma dnia żebym nie zajrzała na bloga, i nie  Dodatkowo cały czas majstruje przy moim Design'ie, dlatego teraz bardzo dużo czasu poświęcam.





15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywacje do prowadzenia bloga?
Nie ma takiej osoby która dawałaby mi motywacje do prowadzenia bloga. Jest on moją pasją i nie potrzebuje motywacji do jego prowadzenia a to co robię sprawia mi przyjemność.
16. Co było Twoim największym sukcesem w blogowaniu? 
Moim największym sukcesem (jak na razie) Było osiągnięcie 300 obserwatorów z czego jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję że na tym się nie skończy i zainteresuję was mój blog. 
17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoja ulubioną?
Moją ulubiona ambasadorką DDOB jest Edyta Prusinowska. Jestem stałym czytelnikiem jej bloga, ponieważ bardzo lubię jej posty. Zdjęcia są bardzo ładne a posty sprawiają, że uśmiech nie schodzi mi z twarzy.








49 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka oraz piękne zdjęcia 😃😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post świetny tag :)
    Super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej, bluzeczka świetnie do Ciebie pasuje, pięknie sie razem prezentujecie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Świetne zdjęcia :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka, fajny post <3
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również w poszukiwaniu inspiracji przeszukuję Instagrama :)
    Super post!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tag :* Ja też codziennie wchodze na bloga :3 Śliczna stylizacja I post *-*
    Pozdrawiam .

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja i fajny TAG.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy tag! można się z niego dowiedzieć dużo informacji o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia i świetny tag ;)

    Poklikasz w linki w najnowszym poscie ? by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje wygranej! Ciekawe pytania, też zgadzam się, że jak nie ma potrzeby, nie trzeb asię malować, by nie zniszczyć skóry. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wpis! Taki prosto z serca. Widać, że blogowanie to Twoja pasja :) genialna stylizacja! Gratuluję wygranej :D

    Zapraszam do siebie
    blueberry-teddybear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia! Świetne są te buty, zakochalam sie *.*
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i Super koszulka !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post,świetne zdjęcia buty rewelacja :)

    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten tag ! Ta bluzka jest fajna spodobała mi się :)

    Śliczne zdjęcia ;*

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post i mega zdjęcia , leci obserwacja :) http://recenzjetosboker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia♥
    Świetne odpowiedzi, fajnie, że napisałaś je w ten sposób, że czytelnicy mogą się dowiedzieć czegoś o Twoim charakterze. Coś więcej niż 'tak' czy 'nie'.
    Genialny blog - obserwuję - i z pewnością będę zaglądać tu częściej!
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post,
    Bardzo Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    http://anitaaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tag, pierwszy raz się z takim spotykam!
    http://julia-dreamland.blogspot.com/2015/12/powrot-co-u-mnie-swieta-sie-zblizaja.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też Łucja zainspirowała do prowadzenia bloga i w ten oto sposób jestem tutaj już 2,5 roku :)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo szczery post
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej! Bardzo ciekawy tagi i mądry post. Dzięki za komentarz u mnie .
    PS Super blog! Obserwuję.

    nieszablonowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super tag :)
    http://claudettek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny tag widziałam go gdzieś :D Ale ten jest równie super jak nie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super są te pytania.Muszę kiedyś zrobić ten tag :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ❤
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny tag :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne odpowiedzi, także lubię Edyte, jedna z ulubionych, ale zazdroszczę Ci tej bluzki! Bosko w niej wyglądasz!
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej :) świetne zdjęcia.

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję zwycięstwa!
    Ten tag widziałam już na kilku innych blogach, a odpowiedzi były podobne, więc nie ukrywam- post ten pod względem treści niezbyt przypadł mi do gustu.
    Bardzo ładny outfit.

    Pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny tag! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super tag, ja niestety nie potrafię wyjść z domu bez makijażu, eh.

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy post :)
    Bluzka jest cudowna i idealnie do ciebie pasuje :)
    blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super Tag <3

    http://emily-kalinka.blogspot.com/
    obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki śliczny sweterek !Uroczy jest ;)
    świetny blog i styl;)
    zapraszam do mnie ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. dobrze napisany post, poprawna polszczyzna, piękna modelka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterek jest świetny *.* Śliczne zdjęcia. Fajne odpowiedzi. Obserwujemy?
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam, obserwuje (mogę liczyć na to samo?) i zapraszam:
    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Urocze zdjęcia, świetny sweterek i gratuluję wygranej koszulki! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje wygranej koszuli!

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post !
    Obserwuje, czekam na kolejne posty. Na pewno będe czytać twojego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam tagi, a gdy są jeszcze fajne pytania i bardzo ciekawe odpowiedzi - czego chcieć więcej! :) Świetna stylizacja, prześliczne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję wygranej!
    Ja tak jak ty chciałabym zmienić władzę w tyym kraju. Uważam, że nic oni nie poprawiaja tylko pogarszają sytuację Polaków. Cały czas zmieniają ustawy i kłócą się o to. Po prostu jeden wielki bałagan.

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne odpowiedzi!
    Gratuluję wygranej :* Śliczne zdjęcia, obserwuję ♥
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Też nie robię makijażu codziennie, dobrze, że są dziewczyny, które nie mają świra na punkcie idealnego wyglądu 24/7 :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zdjęcia :)
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem użytkowniczką Ddob, ale sama nie wiem czy robić taki post u siebie, nie pasuje do mnie. Zakochałam się w Twoich spodniach i sweterku.

    Zapraszam i OBSERWUJE (jako: A. Młodzińska)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️