czwartek, 1 października 2015

Jesienne propozycje- Choies

Po tygodniu chorowania i leżenia w domu, z przykrością muszę stwierdzić, że jestem bardziej przeziębiona niż byłam, ale muszę chodzić do szkoły, bo za dużo zrobię sobie zaległości. Teraz po tamtym tygodniu gdy przyszłam do szkoły to przez pierwsze trzy dni miałam jakiś sprawdzian i kartkówkę. Oczywiście jeszcze dzisiaj mam dwie kartkówki, a jutro dodatkowo słówka z angielskiego, ale spokojnie ja dam radę. Myślę że wreszcie nadszedł czas na współpracę na moim blogu. Prowadzę go niedługo, ale wcześniej miałam bloga tylko usunęłam posty ponieważ nie miałam czasu oraz motywacji do pisania postów. Długo zastanawiałam się czy napisać do firmy o współpracę i w końcu odważyłam się to zrobić. Postanowiłam, że pierwszą firmą z która podejmę współpracę to będzie firma CHOIES Maja bardzo ładne ubrania i buciki dlatego bardzo chciałam rozpocząć z nimi współpracę. Dzisiaj Chciałam wam pokazać ubrania jesienne, ponieważ niestety już zawitał do nas październik i trzeba zacząć się ubierać w trochę cieplejsze ciuchy. Mi osobiście ten sklep bardzo się podoba a pani z która koresponduje wydaje się być na prawdę miła. A wiec przedstawiam wam jesienne propozycję ciuchów oraz butów. Mam nadzieję, że ciuchy przypadły wam do gustu. Jest to to mieszanka bluz spodni oraz narzutek odpowiednich na jesienną porę roku.


                        

                               KLIK                                                 KLIK                                              KLIK


                         KLIK                                                     KLIK                                                  KLIK     

                                   KLIK                                             KLIK                                                 KLIK   
   



30 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy podlinkowałaś ♥ te płaszcze wybrałaś cudne. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta bluza z bananami ^^
    Płaszczyki boskie

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/10/b-day-girl.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy wybrałaś! Poklikałam oczywiście ;)

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę cudowny wygląd bloga ♥
    Śliczne spodnie i bluzy ;)
    http://big-dreams0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka! i oczywiście poklikane :-)) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne płaszcze. Uwielbiam takie workowate narzutki :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje, jak najbardziej mój styl :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam boyfriendy! :D Oczywiście poklikałam i powodzenia w współpracy!
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super rzeczy bardzo mi się podoba bluza burgundowa :D
    i dwie narzuty na dole :D
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne spodnie, najlepsze te czarne :)

    http://sduska.blogspot.com/
    Komentarz i obserwacja mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, to życzę powrotu do zdrowia :D Poklikane :)
    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ciuszki, poklikane;))
    Klikniesz u mnie będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze poklikałam we wszystkie linki. :) Mogłabym liczyć na rewanż?

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Proszę o pomoc w kliknięciach, z góry dziękuję. :*
    DRESSLINK ♥
    DRESSLINK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. poklikane :) piękne ubrania ♥
    http://olaoverning.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polkikałam :) też mam strasznie dużo nauki i problem z systematycznym dodawaniem postów :/
    Również lubie ten sklep, choć jeszcze nigdy nie nawiązałam współpracy, haha

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuszki! :) Poklikałam. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy. Kliknęłam :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne bluzy, kliknęłam mam nadzieje że pomogłam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ciuszki :**
    szalonanata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com
    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sobie sprezentować jakąś bluzę. Ta bordowa jest śliczna :)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super mają asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super bluza w banany chociaż ich nie lubię bardzo mi się podoba! :)

    http://renataa-blog.blogspot.com/2015/10/rutyna.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Choies! Świetne propozycje, najbardziej podobają mi się jeansy z dziurami, poklikałam :)

    pozdrawiam
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ubrania wybrałaś,oczywiście poklikałam :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko słońce! <3

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️