poniedziałek, 14 września 2015

Be yourself

Dopiero niedawno zaczęliśmy chodzić do szkoły, a ja już mam jej dosyć. Jestem nią po prostu zmęczona i czuję się tak jakby wakacje były z trzy miesiące temu. Pogoda niestety nie dopisuje i zaczyna się robić coraz zimniej, dlatego mi tym bardziej nie chce wstać się z cieplutkiego łóżka. W środę razem z moim chłopakiem byłam w kinie na filmie "Żyć nie umierać". Mi osobiście ten film się nie podobał, ponieważ był bardzo nudny i nie było w nim żadnej akcji, dlatego nawet nie zauważyłam kiedy się skończył. Po filmie poszliśmy porobić kilka zdjęć i pochodzić po mieście. Później spotkaliśmy się ze znajomymi i razem poszliśmy na boisko szkolne. Gdy już mieliśmy iść do swoich domów, nagle znaleźliśmy małego kotka. Daliśmy mu jeść i pić, ale niestety musieliśmy go zostawić. Trochę szkoda bo był na prawdę słodki, ale niestety nikt z nas nie mógł go zabrać do domu, a już było późno. W piątek po szkole przyszłam do domu i dowiedziałam się, że mój brat przyjeżdża, dlatego posprzątałam w moim pokoju i poczekałam na niego. W sobotę nic ciekawego się u mnie nie działo, a w niedziele razem z Kacprem byłam w galerii kupić sobie jakieś nowe ubrania. U mnie w tamtym tygodniu nie było za ciekawie. Niestety rutyna szkolna robi swoje i zawsze zaraz po lekcjach byłam zmęczona, dlatego nie chciało mi się wychodzić z domu. Chciałabym wam się pochwalić, że postanowiłam iż od tego tygodnia zacznę się zdrowo odżywiać i ćwiczyć, żeby poprawić swoją kondycję fizyczną i zdrowotną. Mam nadzieję, ze wytrwam w moich postanowieniach i nie będą to tylko słowa puszczone na wiatr, dlatego trzymajcie za mnie kciuki. Poniżej przedstawiam wam zdjęcia których autorem jest Kacper. Niestety tylko trzy fotografie nie były rozmazane dlatego tym razem jest tak mało zdjęć. 







34 komentarze:

  1. Ja mam jeszcze wolny wrzesien ale niechce pazdziernika :( chcialabym znowu lato *.*
    Pięknie wyglądasz :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciekając od posta bardzo podoba mi się Twój wygląd bloga :)
    Zdjęcia równie cudowne :)
    Pozdrawiam :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh... Fajnie by było, gdyby było ciepło :/! Mnie też się ciężko wstaje -.-

    PS. Dzięki za komentarz na yt ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się szkołą! Kiedy się w niej jest denerwuje, ale kiedy jest się już po niej to się bardzo tęskni - wierz mi :) Poza tym, bardzo ładny zestaw - super dziewczęcy i idealny na wiele okazji :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również byłabym zadowolona gdyby wróciło do nas lato. Na pewno bym spędziła więcej czasu na słoneczku. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/granat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię jak jest zimno. Uwielbiam jesień i zime, miałam już dość lata. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha jak teraz wszyscy narzekają :D
    Powodzenia w postanowieniach :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też tęsknię za wakacjami :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  9. Rownież mam dość tej rutyny która na nowo zaistniała w moim codziennym życiu.
    Ale przyszedł czas, mam 9 miesięcy do wakacji i chce go przeznaczyc na zdrowy tryb życia, życzę ci powodzrnia!
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tęsknie za wakacjami, ale żyję myślą, że zostało już tylko 9 miesięcy z kawałkiem. Poza tym sporo dni wolnych będzie w tym roku, także da się przeżyć :D
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz, że też znaleźliśmy z chłopakiem kotka, był taki maleńki i słodki, że nie mogliśmy się oderwać. ale tak samo nie moglibyśmy go wziąć, bo będziemy mieszkać w mieszkaniu studenckim i nie bardzo
    trzymaj się ;* dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie! Kurtka jest bombowa. Ale najbardziej urzekła mnie bransoletka - taka pełna prostoty i wdzięku. Super piszesz. ;**
    Oczywiście obserwuję i będę komentować Twoje kolejne notki. ;**

    Mój zwariowany świat: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam takie postanowienia, zobaczymy czy nam wyjdzie :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem niesamowicie zmęczona szkołą! Już czekam na weekend :)
    Życzę wytrwałości w postanowieniach :)

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia *O* Śliczna bluzka :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dasz radę w szkole ! Trzymam kciuki ;) A zdjęcia bardzo ładne ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też się ciężko wstaje, masakra, jednak chcę już zimę!
    -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia (:
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się kolor tego sweterka, cudny :3
    Też juz jestem zmęczona :( ale damy radę! Trzymam za ciebie kciukii :)

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. no i bardzo fajnie ;)
    trzymam za Ciebie kciuki, nie poddawaj się!
    a szkoła nie jest taka zła, niestety przekonasz się dopiero wtedy, jak już ją skończysz ;)
    mogłabyś poklikać tutaj w linki: http://tallkie.blogspot.de/2015/09/lucluc-best-of-new-in.html ?
    pozdrawiam!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna kurtka! Też jestem już zmęczona tą szkołą...

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog ;)
    Czekam na wiecej zdjęc ;)
    Pozdrawiam. i zapraszam do obserwacji mojego bloga : http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna ta koszula ^^
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentowała nowe posty ;*
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w szkole!
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam wrecz przeciwnie, z miłą chęcią wstaje rano i czekam co miłego mnie spotka w szkole (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam to samo! ale na szczęście jeszcze 7 miesięcy i koniec <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też już mam dość szkoły i jestem zmęczona. Codziennie mam po 8-9 lekcji i pełno zadań i rzeczy do nauki.
    Damy rade! Śliczne zdjecia.
    Mój Blog,zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam teraz super klasę i nauczycieli, że aż chce się rano wstawać :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjecia i bardzo podoba mi się bransoletka ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️