niedziela, 6 września 2015

Back to school #2 - Przybory szkolne

Tym razem post jest kontynuacją dobrze wam znanej serii Back to school, dlatego w dzisiejszym poście przedstawię wam moje przybory szkolne, które zakupiłam na nowy rok szkolny. Niestety jestem niezorganizowana i wszystko kupowałam na ostatnią chwile, czyli w dzień rozpoczęcia roku szkolnego, ale na szczęście wszystko co było mi potrzebne zdążyłam kupić. Ten tydzień zleciał na prawdę szybko. Lekcje nie wydawały się długie i szybko wracałam do domu po czym miałam czas dla siebie, bo oczywiście nie trzeba było się jeszcze uczyć, ale od jutra czyli poniedziałku trzeba ostro wziąć się do roboty, bo w końcu teraz muszę mieć te średnia 4.0. Trzecia gimnazjum to niestety nie żarty, dlatego muszę mieć dobra średnia by dostać się do w miarę dobrej szkoły. Niestety to, że nie trzeba się uczyć nie znaczy, że mogę mieć resztę dnia dla siebie, ponieważ mam do odrobienia trochę zadań domowych, które aktualnie czekają aż się za nie wezmę. A więc przedstawiam wam Back to school- moje przybory szkolne.



Zeszyty 


Lubie gdy moje zeszyty są kolorowe i ciekawe. Nie cierpię zeszytów z jednokolorową okładką , ponieważ moim zdaniem okładka powinna przyciągać i dawać chęć do zajrzenia w zeszyt gdy trzeba się niestety uczyć, lub odrobić zadanie domowe. Moje zeszyty nie są bardzo kolorowe, ale swą okładką przyciągają moją uwagę i bardzo mi się podobają. Prawie wszystkie kupiłam w biedronce za niewielkie pieniądze. Niestety nie mogłam pokazać wszystkich zeszytów, ponieważ nawet nie zmieściłabym ich wszystkich na jednym zdjęciu, dlatego wybrałam tylko te które uważam za najciekawsze i najładniejsze.





Pisadła


Czyli wszystko to czym piszę. Nie może u mnie zabraknąć kolorowych pisaków i cienkopisów, ponieważ lubię mieć kolorowo w zeszycie i wtedy dużo przyjemniej mi się uczy, ale lubię też rysować i kolorować na lekcjach dlatego nie mogę się bez nich obejść. Ołówków muszę mieć dużo, ponieważ szybko je gubię i na pewno w grudniu już nie będę miała ani jednego. Tak samo mam z długopisami, tylko ich gubię mniej. ponieważ w końcu muszę czymś pisać i często mi się przypomina gdzie zostawiłam mój długopis. Te rzeczy również kupiłam w biedronce za niską cenę.





Piórnik notesik korektor i cyrkiel


Mały notesik jest niezbędnikiem, ponieważ zawsze gdy trzeba coś zapisać to mam go na wyciągnięcie ręki. Korektor też należy do niezbędników, bo niestety często robię literówki lub po prostu mylę się w pisaniu. Nauczyciele szybko dyktują, a ja od zawsze pisałam wolno i teraz muszę bazgrolić by nadążyć. Jest zawsze w moim piórniku i bardzo często mi się przydaje. Oczywiście korektor musi być w taśmie, ponieważ jest łatwiejszy w użyciu i nie trzeba czekać aż wyschnie, co zajmuje dodatkowy czas. Piórnik mi osobiście się bardzo podoba, bo nie ma żadnych napisów ani rysunków tylko jest gładki. Dostałam go od mamy bo ona nie używała go i niepotrzebnie leżał w szafie. Cyrkiel to taka rzecz której nie nosze na co dzień w plecaku, ponieważ nie chce zajmować miejsca w nim. Biorę go tylko gdy pani od matematyki powie nam ze na następną lekcje mamy przynieść. To wszystko oprócz piórnika kupiłam w markecie



Kalendarz


W tym roku chce pamiętać o każdym sprawdzianie, dlatego kupiłam sobie kalendarz szkolny w którym mam zamiar zapisywać wszystkie sprawdziany, kartkówki, zadania długoterminowe itp. Mam nadzieję, że dzięki niemu nie zapomnę już o niczym ważnym. Kupiłam go w biedronce jeśli się nie mylę. Nie jest on aż tak duży, dlatego codziennie go ze sobą biorę. Jest tam rubryka z ważnymi datami oraz świętami, mapa europy i polski, notes, plan lekcji itp. dlatego jest on przydatny i funkcjonalny.  




Plecak mam w tym roku ten sam co w poprzednim, a jest już za ciemno by zrobić zdjęcia i jakość nie byłaby za dobra, dlatego odpuszczę sobie. A więc to już wszystkie moje przybory szkolne które aktualnie używam. Już jutro poniedziałek a ja jeszcze muszę odrobić zadanie domowe z religii i matematyki. Nie mam siły nic robić i chętnie położyłabym się spać no ale muszę odrobić te lekcję Mam nadzieję, że post wam się spodobał. 


24 komentarze:

  1. Genialny zestaw! :-) ,szkoda,że gdy ja chodziłam do szkoły to nie było takich cudnych zeszytów, w tak przyjemnych dla oka oprawach :-P ,haha ,Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zeszyt #lazydog moim faworytem xD
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te same cienkopisy i zakreślacze xDDD
    Dziękuję za miły komentarz u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawy ! Trochę żałuję, że już nie chodzę do szkoły. Zapraszam do mnie u mnie nowy nietypowy post www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) Śliczne zeszyciki! :D
    Obserwujemy :*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zeszyty i kalendarz, który zawsze był niezbędny w mojej szkolnej wyprawce :D

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że mamy dużo podobnych zeszytów :3 biedra haha <3
    zaobserwowałam, milo gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zeszyty! Masz prześliczny notesik! <3

    Pozdrowionka :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku weszłam na Twojego bloga i od razu wywarł na mnie pozytywne wrażenie :) Piękny wygląd i zdjęcia :) Świetnie piszesz dlatego zostaje na dłużej i obserwuje :) Miło by mi było gdybyś zajrzała do mnie i również zaobserwowała :) zapraszam do mnie caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam żółty zeszyt A4, dla przekory używam go do znienawidzonej matematyki ;p

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/09/wear-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post, musiałaś się napracować! :)
    Zapraszam do siebie: http://fridayp.blogspot.com/ <--
    Dobrej Nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zeszyt z dolarami czy z psem jest super!
    Proszę o poklikanie w linki w tym poście, to bardzo ważne dla mnie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/09/wspopraca-z-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te zeszyty :) Ja muszę się jeszcze zaopatrzyć w zakreślacze, bez nich nie wyobrażam sobie nauki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są te zeszyty, a notka ciekawa :)) Zapraszam do mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie http://madimartula.blogspot.com/2015/09/konkursu-ja-i-moje-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham kolorowe mazaki :D ja próbowałam się przekonać do kalendarzy, ale chyba mi nie podpasują :)
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby prawda, że mały notes jest niezbędny... Szczerze? Każdego roku kupuję sobie taki notes i za każdym razem jest pusty. XD Totalnie o nim zapominam.
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie same zeszyty:) Bardzo fajny kalendarz!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zeszyty!
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  19. zeszyty najlepsze! :)
    http://majczi01.blogspot.com/ - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha, tak jak ja! Ja zawsze kupuję dzień przed XD! Fajny korektor (zawsze chciałam taki)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :) skąd kalendarz?
    Buziaki 😚

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny blog! Super, że na niego trafiłam, obserwuję <3 Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/09/moj-pokoj.html :* buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post :) Bardzo spodobał mi się twój blog.

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️