środa, 19 sierpnia 2015

Pink skirt

W tym tygodniu byłam w Parku linowym w Poznaniu razem z moim chłopakiem i kolegą. Był to pierwszy raz dlatego bardzo się bałam. Na początku nie chciałam zjechać, ale wszyscy zaczęli krzyczeć że dam radę, nawet instruktorka , dlatego zjechałam. W końcu żyje się raz i wspomnienia pozostaną. Niestety nie mam szesnastu lat dlatego nie mogłam pójść z chłopakami na wysoką trasę. Całe przejście jednej trasy zajęło mi aż dwie godziny. Na pewno zajęłoby więcej ale chłopacy byli już drugi raz dlatego cały czas mnie pośpieszali. Później razem z koleżankami wyszłyśmy na dwór na sesję zdjęciową. Nie chciało nam się chodzić więc wyciągnęłyśmy rowery. Podczas robienia zdjęć było śmiesznie a ja niestety nie mogłam na zdjęciach opanować uśmiechu. Po sesji zaczęło padać, więc szybko pojechałyśmy do domu i resztę dnia spędziłam przed komputerem. W niedzielę razem z chłopakiem byliśmy w Inowrocławiu. Najpierw na odkrytym basenie a potem poszliśmy na solanki. Jak małe dzieci kupiliśmy sobie kolorową watę cukrową, którą się fascynowaliśmy przez jakiś czas. Była żółta i o smaku banana. Potem poszliśmy do galerii solnej i pochodziliśmy po sklepach. Niestety mój chłopak dostał się do działu męskiego i zaczął przymierzać bluzki i bluzy aż w końcu kupił sobie bluzę. Ja niestety nie zdążyłam nic sobie kupić chociaż miałam na oku czarną koszulę której nawet nie zdążyłam przymierzyć. Zaraz potem zjedliśmy w macu na szybko i poszliśmy do samochodu gdzie za nami czekali już moi rodzice. A poniżej przedstawiam wam zdjecia z sesji w spódniczce w której sie zakochałam. Mi sie ona bardzo podoba i mam nadzieję że wam też się spodoba.






34 komentarze:

  1. Rzeczywiście spódniczka jest śliczna :) Mam podobną, tylko czarną :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie takie spodniczki!
    Sa bardzo eeleganckie ale tez wygodne!

    Zapraszam na mojego bloga.Nie jest on typowym blogiem modowych.Pisze tu o moich przemysleniach:)
    Obserwuje i licze na to samo:)
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spódniczka! Mam takie same buty ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna spódniczka :)
    zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka ma śliczny kolorek. Super fotki.
    U mnie nowy post, zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam kilka razy w parku linowym i dość dobrze mi szło.Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam Lositi :*
    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że odważyłaś się :D

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest śliczna :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje odwagi, tylko jej pozazdrościć :')
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wyglądasz i masz cudny wygląd bloga *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w czerwcu byłam w parku linowym po raz pierwszy w życiu i wcale nie żałuję wyjazdu ! Było świetnie :3 A poza tym był to ostatni wyjazd zorganizowany przez panią od Caritasu, za którą wszyscy będą teraz tęsknić:(((
    Zdjęcie z rowerem jest genialne ! :)
    Pozdrawiam Julka ♥ Bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna stylizacja
    cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nigdy nie byłem w parku linowym, ale to na pewno świetna zabawa, muszę się kiedyś tam wybrać, bardzo ładna spódniczka ;)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka jest piękna, może współna obserwacja, ja juz zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej spódniczce *_* <3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta spódniczka jest świetna! <3
    obserwuję i pozdrawiam! <3
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja!! Zapraszam do mnie :)
    magdalenagata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna spódniczka ;) Poklikałabyś w moim ostatnim poście w ubranka? Byłabym bardzo wdzięczna, zależy mi na tej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja! Też byłam w parku linowym i to świetna zabawa! :D
    Zapraszam do mnie: http://asiaa-askaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie spódniczka bardzo ładna ;)
    Mam nadzieję, że wpadniesz :D
    http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog, spódniczka naprawdę bardzo ładna:) zapraszam do siebie Sandra-jedrzejak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódniczka ma ładny kolor, ale wydaje się być za krótka
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładniutka spódniczka :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta spódniczka ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna spódniczka, ale ja rzadko chodzę w nich :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. plecaczek! super!
    też zaczynam -> zapraszam http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️