poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Pierwszy post!

Heii!

Na początku pierwszego postu przedstawię się. Mam na imię Paulina i jestem piętnastoletnią dziewczyną mieszkającą niedaleko Gniezna. Interesuję się modą, tańcem, fotografią i muzyką a wolny czas staram się spędzać z przyjaciółmi oraz chłopakiem, ale jak każdy mam też dni kiedy nie chce mi się wstać z łóżka i siedzę w domu grając lub oglądając bezsensowne seriale. Po wakacjach idę do trzeciej gimnazjum a gdy skończę szkołę chcę iść do technikum ale jeszcze nie wiem do jakiego. Bardzo lubię psy a szczególnie maltańczyki, ale niestety rodzice jak na razie nie chcą pieska. Mam małą świnkę morską rozetkę o którą wszyscy u mnie w domu dbają jakby to było małe dziecko. Moja przygoda z blogiem zaczęła się około rok temu. Miałam swojego bloga ale niestety go zaniedbałam. Po prostu nie miałam czasu ani weny na pisanie postów, dlatego postanowiłam zacząć od nowa.



I oto jestem!


Po kilkumiesięcznej przerwie nie mogłam zapomnieć o blogu. Cały czas czułam, że czegoś mi brakuje i rzeczywiście brakowało mi pisania postów, czytania waszych komentarzy i aktywnego uczestniczenia w blogu. Mamy wakacje, czas wolny dlatego chciałam wykorzystać go i dlatego powróciłam z podwojoną siłą i pomysłami na posty. Oczywiście w roku szkolnym tez chciałabym prowadzić bloga i mam nadzieję że znajdę na to czas. Wydaje mi się że w pierwszym poście powinnam określić tematykę bloga. A więc będzie to blog typowo dla nastolatek. Znajdą się tu posty o modzie a także o życiu codziennym. Postaram się dodawać je regularnie raz na tydzień lub raz na dwa (jeszcze zobaczę). Mam nadzieję że zaciekawiłam was tym pierwszym postem i poświęcicie mi trochę uwagi. A jeśli spodoba wam się mój blog to zapraszam was do obserwacji,.

24 komentarze:

  1. Powodzenia w prowadzeniu blogaa kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie , że wróciłaś :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje. Dobrze ze wrocilas ;)
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Obyś została jak najdłużej :)

    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, fajnie, że jesteś :)
    Obserwujemy? :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie,czekam na kolejne posty! Obserwuje!
    Zapraszam do obserwacji www.agatabasiak.blogspot.com Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci więcej wytrwałości niż za pierwszym razem! :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! ;)
    Niestety, aby wziąć udział w moim konkursie, należy podać ceny ubrań, spróbuj ponownie ;)

    Poklikasz w linki? Nagrodą jest miesięczna promocja Twojego bloga ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, sama niedawno zaczęłam :) Pozdrawiam!

    sweethings-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że postanowiłaś zacząć od nowa! powodzenia w blogowaniu!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia :)
    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w pisaniu bloga! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Zapowiada się ciekawie :) Obserwuje i licze na to samo :) W wolnej chwili zapraszam do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też uwielbiam pieski, mam jednego owczarka belgijskiego:)
    zapraszam Cie również do mnie na konkurs do wygrania dowolna rzecz ze znu.com:)
    może coś Ci się spodoba:)
    miłego dnia!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kocham psy... mam setera irlandzkiego. Zdjecia jego u mnie na blogu;)
    Powodzenia w pisaniu !:) Moze kiedys sie rodzice zgodza na pieska - to prawdziwy przyjaciel czlowieka

    Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie że zaczynasz od nowa, znam to z doświadczenia
    że jak już raz założy się bloga, będzie nas ciągnęło do tego
    by być w blogosferze ;) na sam początek życzę dużo weny
    i czytelników <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia ;)
    Może wspólna obserwacja na start? :) Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu ;)
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam maltańczyki, są przesłodkie, szkoda tylko, że tak dużo kosztują :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. No to miłego blogowania :) Ja ostatnio też zaczęłam aktywnie blogować. http://casanovella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia!!!

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️